Spring naar bijdragen

Giveaway 40$!!!!


lozox

Aanbevolen berichten

Ik weet wat een animè is, dat is een figuur uit een spel/strip/tekenfilm. En ik weet niet of het Japans is

Eigenlijk is een anime een tekenfilm uit japan (vaak) 

Anime wordt (vaak) nagemaakt uit manga (stripverhalen)

Mensen die zeggen dat ze geen anime kijken zijn vaak onwetend, aangezien Pokemon, Digimon, Medabots, Beyblade etc. ook Anime's zijn.

Tegenwoordig heb je de wat meer op Online-streaming gerichte Anime, waaronder: Sword Art Online, Naruto, One Piece, Fairy Tail, Death Note (waar overigens ook 3 Real-films van zijn gemaakt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lozox het probleem is dat de plots niet zo groot zijn en je dus veel dingen niet kan maken. Zou je ook wat mogen maken in singleplayer en daarvan een screen naar jou kunnen sturen?  :)

 

Niet echt een slim idee. Er zijn zo veel anime (enorme builds) projecten die je gewoon kan downloaden. Is dus niet te controleren ofdat je het zelf heb gemaakt of iemand anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik had even 1 uurtje gezeten voor mooi ontwerp maar hij is af!

Ik heb een Mr, Bean in minecraft ontworpen zijn achterhoofd en linkerarm pasten niet meer op mijn plot. :(

Hij is wel plat, het plot ID: -9;-18

 

EDIT:
Ook heb ik nog Donald Duck ontworpen, gebaseerd op een Donald Duck uit een kinderspel en de stripverhalen.

Ik heb hem beetje kleiner gemaakt dat zag er een stuk leuker uit! Hij is trouwens wel 3D!

PLOTME ID: 27;27

 

Mvg,

Ruben 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...