Spring naar bijdragen

Claimverdwijningen?


P2Paul

Aanbevolen berichten

Op Survival 2 heb ik nu al meermalen gezien dat sommige claims plotseling verdwenen zijn. Het gaat steeds om kleine claims met een vaak onafgebouwd huisje erop.

 

Deze bleken na enige tijd opeens compleet verdwenen te zijn, precies op de manier alsof ze verwijderd waren nadat iemand claimverwijdering had aangevraagd, dus alle geplaatste blokken weg en alleen de natuurlijke blokken nog over.

 

Sommigen zeiden dat de bouwers het misschien zelf hadden afgebroken, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk: zelden is er iemand die zijn bouwsels zo keurig opruimt. Ook griefers gaan niet zo netjes te werk.

 

Omdat het vaak maar onafgebouwde hutjes betrof vind ik het niet erg dat deze nu weer weg zijn, ik vraag me alleen af waardoor dit komt. Niet dat opeens ook claims of dingen van mij automatisch een keer weg blijken te zijn bijv.

 

Op de oude server was het vroeger zo dat dingen automatisch verdwenen als iemand 100 dagen niet online was, maar zo lang bestaat survival 2 nog niet eens....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel gebouwen zijn slecht of niet geclaimd, tevens unclaimen users hun oude claims om zo hun claimblokken terug te krijgen. Als ik zulke bouwvallen of stuk gebied tegenkom knap ik het weer op. Gewoon 1 van de dingen die ik leuk vind om te doen. Ik hoop dat anderen ook meehelpen met het in stand houden van het landschap, ik weet dat MissSnoezepoes dat ook doet.

 

- Monk -

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels is gebleken dat Monk niet alles verwijdert, maar dat er ook echt claims met gebouwen zijn die van de ene op de andere dag in het niets verdwijnen.

 

In een geval ging het om een deel van een huis van een meisje dat 11 dagen offline was, waardoor ik denk dat het misschien zo is dat claims automatisch verdwijnen als iemand 10 dagen niet online geweest is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had hier een ticket over aangemaakt en inmiddels antwoord gekregen, dat de vreemde verdwijningen heeft verklaard: 

 

Als een eerste claim (met name door het neerzetten van kisten) in 14 dagen niet is gewijzigd, dan wordt hij automatisch verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...