Spring naar bijdragen

Helper op survival1! Alleen actieve survival1 spelers!


DaanHeerw

Helper  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet er een helper op survival1 komen?

    • Ja, is wel handig.
    • Nee, is wel goed zo.
    • Het maakt mij niet uit.


Aanbevolen berichten

Als je dan toch al een antwoord had op je ticket, waarom maak je dan nog een topic aan.

Over sommige dingen is het fijn als spelers meedenken, maar sommige dingen moeten gewoon geregeld worden door de admins en moderators zelf.

Inderdaad, sommige dingen moeten worden geregeld door staff, maar aangezien de survival1 spelers er de dupe van worden en schelders/spammers ongehinderd door kunnen gaan, vind ik dat de survival1 spelers moeten stemmen.

En aangezien geen enkel staf-lid op de goede (slechte) momenten online komt. Dus dan weten zij ook niet wat er gebeurd, en of er een helper wel of niet nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat er best slot op dit topic komt nu. Laat het staff-team er nu maar over beslissen. Dit is niet meer stemmen maar gewoon 'ja' tegen de 'nee' laten strijden.

Dat is eigenlijk ook de bedoeling, er komt een discussie. En dan kijkt de staff naar de argumenten,

en dan kunnen ze er naar kijken en beslissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke dus zij hebben beslist wacht dus je kan er niets meer aan veranderen

 

 

plaese slotje

Ik heb geprobeerd hun over te halen omdat er geen staflid op s1 komt, andere die hebben de moeite er niet voor genomen om ergens een helper te krijgen. Ik onderneem actie en hoop hun over te kunnen halen door middel van argumenten en een poll.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...