Spring naar bijdragen

Creative reset


Pixiio

Aanbevolen berichten

Hey TorchCrafters en dan vooral de mensen die creative spelen. Zoals jullie de afgelopen tijd waarschijnlijk wel hebben gemerkt is Creative de laatste tijd zeer instabiel, het is niet fijn om te spelen.

 

Wij hebben erg lang gezocht naar het probleem maar helaas zijn we na een lange tijd zoeken nog steeds niet achter het probleem gevonden. Aangezien we geen instabiele gamemode willen aanbieden aan jullie hebben we besloten om creative te resetten.

 

We snappen dat dit niet leuk is en het spijt ons hiervoor. Om het nog een béétje positief te houden zijn er ook een paar dingen die wel leuk en fijn zijn. Hier een lijstje:

  • Creative wordt 1.8! Alle 1.8 items werken na de reset.
  • Na een naam verandering gaat je plot ook mee. Je verliest deze dus niet meer.
  • Er komt waarschijnlijk een nieuw systeem waardoor je plots makkelijker kan reporten.
  • Alle plugins worden geupdate naar 1.8, dit betekend de nieuwste functies en stabielere plugins.

De reset van Creative willen we zo snel mogelijk doen, deze is dan ook vanavond rond 20:00. Om 20:00 zal de server offline gaan om zo het onderhoud te plegen, dit zal een aantal uur duren.

 

Jullie kunnen er vanuit gaan dat creative het komende jaar niet meer wordt gereset.

 

We hopen dat jullie onze beslissing snappen.

- Het TorchCraft team

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog even duidelijk maken waarom dit bericht niet op de homepage staat: op dit moment zijn er teveel nieuws berichten en moest één van de twee nieuws berichten ergens anders. Het is niet dat Creative minder belangrijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp het wel, sommige dingen moeten wijken om de server beter te maken. En jullie doen dit natuurlijk niet tegen de mensen maar voor de mensen, zij krijgen dus nu een stabielere, betere en 1.8 server. En met creative heb je toch heel snel je plot weer opgebouwd aangezien je kan vliegen en onbeperkte bouwstoffen heb, natuurlijk zullen er nog wel bouwwerken gemaakt worden: die niet geschikt zijn voor minderjarige, AFK machines en lag-machine. Dat moeten de spelers wel melden bij de mods, als dat niet zo is kan de server weer instabiel worden en gaat er dan misschien weer een reset komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het even te bespreken zijn we inderdaad tot de conclusie gekomen dat de reset noodzakelijk is. Ik heb al heel wat onderzoek gedaan naar wat nu de oorzaak kon zijn, maar uiteindelijk nog steeds niet gevonden hoe we het konden oplossen zonder reset.

Nog dagelijks crasht de creative server wel eens, waardoor de speelervaring uiteraard minder leuk wordt. Met deze reset kunnen we meteen starten met een map zonder crashes waarbij er ook nog is wat extra voordelen bijkomen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey TorchCrafters en dan vooral de mensen die creative spelen. Zoals jullie de afgelopen tijd waarschijnlijk wel hebben gemerkt is Creative de laatste tijd zeer instabiel, het is niet fijn om te spelen.

 

Wij hebben erg lang gezocht naar het probleem maar helaas zijn we na een lange tijd zoeken nog steeds niet achter het probleem gevonden. Aangezien we geen instabiele gamemode willen aanbieden aan jullie hebben we besloten om creative te resetten.

 

We snappen dat dit niet leuk is en het spijt ons hiervoor. Om het nog een béétje positief te houden zijn er ook een paar dingen die wel leuk en fijn zijn. Hier een lijstje:

  • Creative wordt 1.8! Alle 1.8 items werken na de reset.
  • Na een naam verandering gaat je plot ook mee. Je verliest deze dus niet meer.
  • Er komt waarschijnlijk een nieuw systeem waardoor je plots makkelijker kan reporten.
  • Alle plugins worden geupdate naar 1.8, dit betekend de nieuwste functies en stabielere plugins.

De reset van Creative willen we zo snel mogelijk doen, deze is dan ook vanavond rond 20:00. Om 20:00 zal de server offline gaan om zo het onderhoud te plegen, dit zal een aantal uur duren.

 

Jullie kunnen er vanuit gaan dat creative het komende jaar niet meer wordt gereset.

 

We hopen dat jullie onze beslissing snappen.

- Het TorchCraft team

beste pixiio, ik ben tobias_snuffie en ik ben mijn 4 plots kwijt geraakt door resem wat nu? je zei toch: je krijgt je spulletjes en plots terug

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...