Spring naar bijdragen

Ingame naam veranderen


RazzleBerry

Aanbevolen berichten

Hey mensen,

 

Ik dacht ik maak maar een uitleg hoe je je naam moet veranderen, de reden hier voor is omdat ik een aantal vragen zeg in de shoutbox. || LET OP: je KAN je rank verliezen dus op EIGEN risico!!! ||

 

1. ga naar https://minecraft.net/

 

2. log in met je account

 

3. klik op profile

 

4. dan staat er boven aan als het goed is ''Change your details'' daar onder staat dan een blauwe tekst waar staat: go to your Mojang account setting page, klik daar op

 

5. je komt dan op de Mojang, en het kan zijn dat je moet inloggen ( dit is je Email + wachtwoord )

 

6. dan ben je bij deze pagina (afbeelding staat hieronder) en achter je naam staat dan als het goed is:

Change

 

7. klik daar op en voer je nieuwe naam in en vul je wachtwoord in.

 

8. als het goed is heb je je naam dan verandert

 

 

gr. Robberazzzzie

post-7152-0-31212400-1423045793_thumb.pn

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Timobach10, doe niet zo onvolwassen. Het is je eigen schuld. Pixiio heeft je gewaarschuwd, Qu3lix heeft al voorgesteld om het vanavond te gaan testen. En dan moet je een Grote mond opzetten, het is je eigen schuld. Beter over na denken volgende keer. Ook moet je je rank niet terug gaan 'eisen', want dan kan je het al helemaal vergeten. Pixiio laat zich er niet door intimideren, hij is volwassen en ook volwassen genoeg om een grote mond te negeren.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede uitleg Robberazzzie. Zoals in het bericht van Pixiio staat is het veranderen van je naam is op eigen risico. Het lijkt me dan ook beter om het niet te doen. 

 

ik eis mijn rank terug hoe dan ook

 

@Timobach10 Met vragen bereik je veel meer dan dat je eisen gaat stellen, maak een ticket aan en blijf netjes en beleefd. De kans dat je dan dingen voor elkaar krijgt is veel groter dan dit soort teksten op het forum te plaatsen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede uitleg Robberazzzie. Zoals in het bericht van Pixiio staat is het veranderen van je naam op eigen risico. Het lijkt me dan ook beter om het niet te doen. 

 

 

@Timobach10 Met vragen bereik je veel meer dan dat je eisen gaat stellen, maak een ticket aan en blijf netjes en beleefd. De kans dat je dan dingen voor elkaar krijgt is veel groter dan dit soort teksten op het forum te plaatsen.

I'm eens with you. Haha. Maar... Vind ik ook, met beleefdheid bereik je meer dan met intimidatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damian, pixiio doet zijn best alles te fixen.

Enkele punten

-Op Survival 1/2 houdt je nu je ranks gewoon (als je veranderd)

-Je rank op factions / skyblock speel je kwijt (als je veranderd)

-Je kan persoonlijke dingen verliezen (als je vveranderd)

-Veel meer dingen

Als ik je een tip mag geven: wacht op het nieuws op een berricht van Pixiio waarin hij zegt dat het 100% veilig is.

Conclusie;

Wacht op de site "bij nieuws" op een nieuwtje van pixiio die zegt dat het 100% veilig is.

Discussie gesloten

Greetz,

Tigo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net mijn naam veranderd in Mervin, en alles werkt nog, het enige is dat ik mijn rank kwijt ben in survival1 en dat ik mijn votes kwijt ben, maar het was het helemaal waard! En die survival1 rank krijg ik heus wel weer terug :) wat ik nu weet is dat je je factions rank kwijt raakt en je creatieve plot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...