Spring naar bijdragen

Hungergames kits topic


Aanbevolen berichten

Hey TorchCrafters,

 

 

omdat ik merk dat sommige kits het regelmatig niet doen heb ik deze topic aangemaakt. Kits die het niet doen of deels niet doen kan je hier 'aangeven' en meteen uitleggen wat het niet doet. Veel succes!

 

De kits die ik uit mijn hoofd weet:

--------------------------------

 

Kit Flash

 

Een erg leuk kit, maar er zit een functie in waarvan veel mensen het bestaan niet weten omdat deze het niet doet. Met kit flash krijg je toegang tot een redstone torch waarmee je om de +/- 30 seconden kan teleporteren naar waar je kijkt. In de beschrijving van dit kit staat dat als je geteleporteerd zou moeten zijn, je voor een aantal seconden een weakness II effect krijgt. Dit is om te voorkomen dat iemand zomaar achter je staat en je vermoord.

 

Aangezien de functie van het weakness effect niet werkt is dit een erg sterk kit. Vandaar dat ik deze erbij zet.

 

-----------------------------

 

Kit Skinner

 

Met kit skinner is het de bedoeling dat je kans hebt om een skin en nametag van iemand anders aan te nemen. Ik heb nog nóóit gezien dat het werkt, want altijd krijgen de mensen die dat kit hebben een 'Default' nametag + een steve skin. Of dit moet gefixt worden, of het kit moet gewoon weg :P

 

(Als iemand deze persoon killt krijgt diegene ook een 'Default' naam + steve skin).

 

-------------------------

 

Als jij ook een kit weet die (deels) niet werkt, zet hem erbij!

 

 

-Spaghettisliert3

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kit Achilles

------------------------------------

 

Met 'kit Achiles' krijg je veel minder damage door normale wapens, zoals een stone of iron sword. Een wooden sword daar in tegen is juist enorm sterk tegen je, deze doet dus juist veel damage. Het probleem is dat veel beginnende spelers dit niet weten waardoor ze steeds vermoord worden door iemand met dit kit. Ook is het voor andere spelers die weten hoe ze dit kunnen voorkomen irritant, dit is een van de weinige kits waar je écht rekening mee moet houden. Vergeet je een wooden sword te maken? Dan kan je het vergeten...

 

Ik zit te twijfelen of ze dit kit eruit moeten halen of niet. Als je weet hoe hij werkt is hij niet zo heel irritant, alleen het feit dat je speciaal voor één of meerdere mensen een extra tool moet maken. Wel is het jammer dat vaak beginners door dit soort mensen worden gekilld, 'hacker' zeggen en de server verlaten. Wat vinden jullie?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kit Achilles

------------------------------------

 

Met 'kit Achiles' krijg je veel minder damage door normale wapens, zoals een stone of iron sword. Een wooden sword daar in tegen is juist enorm sterk tegen je, deze doet dus juist veel damage. Het probleem is dat veel beginnende spelers dit niet weten waardoor ze steeds vermoord worden door iemand met dit kit. Ook is het voor andere spelers die weten hoe ze dit kunnen voorkomen irritant, dit is een van de weinige kits waar je écht rekening mee moet houden. Vergeet je een wooden sword te maken? Dan kan je het vergeten...

 

Ik zit te twijfelen of ze dit kit eruit moeten halen of niet. Als je weet hoe hij werkt is hij niet zo heel irritant, alleen het feit dat je speciaal voor één of meerdere mensen een extra tool moet maken. Wel is het jammer dat vaak beginners door dit soort mensen worden gekilld, 'hacker' zeggen en de server verlaten. Wat vinden jullie?

Half hartje Damage -_-

De kit Achilles is tof misschien een waarschuwing zetten dat wimet Achilles gebruiken en de efectenn hiervan (niet wie hem gebruikt) gewoon dat hij gebruikt kan worden

De nieuwe spelers onder ons hebben dan nog steeds geen idee wat het betekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat het niet echt in deze topic past maar heeft iemand een tipje hoe ik 1.8.1 een beetje minder lagg kan maken. Ik wil graag blijven doorspelen op TC hungergames maar mn pc zegt nope

 

-De nieuwste versie van optifine installeren.

-'Best optifine settings 1.8.1' intypen op YouTube, als je je settings zo instelt heb je de minste lagg.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het altijd rot als je iemand zo vaak hit en je denkt eindelijk 'Yes! dit kan ik' en dat je dan ziet dat je meer hits geeft dan normaal en weet dat je zonder wood sword dood bent maar toch vind ik het een goeie kit die moet blijven om die ene pro eindelijk te kunnen killen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het altijd rot als je iemand zo vaak hit en je denkt eindelijk 'Yes! dit kan ik' en dat je dan ziet dat je meer hits geeft dan normaal en weet dat je zonder wood sword dood bent maar toch vind ik het een goeie kit die moet blijven om die ene pro eindelijk te kunnen killen.

 

Ja, maar toch weten veel beginnende spelers niet hoe ze dit aan moeten pakken waardoor ze eigenlijk al geen kans meer hebben eenmaal ze aan het vechten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik vind het altijd rot als je iemand zo vaak hit en je denkt eindelijk 'Yes! dit kan ik' en dat je dan ziet dat je meer hits geeft dan normaal en weet dat je zonder wood sword dood bent maar toch vind ik het een goeie kit die moet blijven om die ene pro eindelijk te kunnen killen

pro's zijn voorbereid, dus is het eigenlijk juist moeilijker om pro's te killen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

De kit Stomper werkt ook niet altijd goed bij mij, soms is er een kleine lagg ofzoiets, en dan krijg je alsnog de normale falling damage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...