Spring naar bijdragen

De boel


BelgiumFury

Aanbevolen berichten

Dag iedereen en beste skyblockers.

ik denk dat ik stop met nog(actief op torchcraft spelen).

Ik heb onlangs de kit vip gekocht op skyblock (het enige waar de vip rank handig voor is) en nu veranderen ze deze van een goede kit in een kit met coal en lether waar ik zelf niets mee ben .

Dus als dit zo blijft zal ik op volledig torchcraft minder actief worden.

Ik wou dit gewoon even melden

Ik post wel als ik nog eens terug kom.

 

m.v.g. kylenib

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch even wat mededelen dat de meesten vergeten.

 

Als je doneert op een server is dit omdat je wil zorgen dat de server blijft draaien.

Pixiio heeft het volledige recht om hier het volste recht dit op elk moment te mogen veranderen.

Als hij wilt hoeft hij zelfs geen commando's terug te geven.

Je krijgt commando's terug als dank omdat je voor de server een donatie deed.

 

 

Ik hoop dat je dit even in je achterhoofd houd!

Hoop dat actief blijft spelen! :)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch even wat mededelen dat de meesten vergeten.

 

Als je doneert op een server is dit omdat je wil zorgen dat de server blijft draaien.

Pixiio heeft het volledige recht om hier het volste recht dit op elk moment te mogen veranderen.

Als hij wilt hoeft hij zelfs geen commando's terug te geven.

Je krijgt commando's terug als dank omdat je voor de server een donatie deed.

 

 

Ik hoop dat je dit even in je achterhoofd houd!

Hoop dat actief blijft spelen! :)

 

Ik snap volkomen wat je bedoelt, en geef je er volkomen gelijk in. Maar, ik ben bang dat niemand doneert met deze gedachte; als je geen spullen in ruil voor je donatie krijgt, zou niemand doneren.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan vertrek je lekker, dit topic lijkt me meer om een soort groepje te krijgen die hetzelfde hebben als jij. Als jij het dan vervelend vindt dat je kits worden 'generfd' maak je daar een ticket of iets dergelijks voor. Ik snap je volkomen dat je het balen vindt. Maar je moet ermee kunnen leven. Het is niet zo dat als jij vertrekt dat het dan 'ineens' word aangepast omdat torchcraft dan ineens een super goeie donator verliest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan vertrek je lekker, dit topic lijkt me meer om een soort groepje te krijgen die hetzelfde hebben als jij. Als jij het dan vervelend vindt dat je kits worden 'generfd' maak je daar een ticket of iets dergelijks voor. Ik snap je volkomen dat je het balen vindt. Maar je moet ermee kunnen leven. Het is niet zo dat als jij vertrekt dat het dan 'ineens' word aangepast omdat torchcraft dan ineens een super goeie donator verliest.

nop fout incorect

 

ik ging gewoon even minder actief zijn maar mischien word er gekeken naar de kits

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1) Ja, Donatie is uit vrije wil, en Pixiio is zo gul om er iets voor terug te geven.

2) Zonder iets te krijgen voor je donatie zou je nooit doneren, Dus in dit geval is het een aankoop en ik begrijp kyle helemaal als hij dit zonde van zijn geld vind.
3) Omdat het als donatie wordt gezien is Pixiio natuurlijk vrij om te veranderen wat hij wil, en ja, dit kan dus nadelig zijn ten opzichte van de mensen die inderdaad iets "gekocht" hebben.

Jammer, maar volkomen begrijpelijk :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...