Spring naar bijdragen

Notylady / Shalloa


ShalloaII

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben Stephan 28 jaar oud.

ik woon samen met me vriendin en ons hondje.

Ik ben al een tijd op de server ben alleen de laatste weken weer actief.

ben nu vooral bezig op survival 2 okal ik een grote claim op s1 heb wou ik toch liever met 1.8 aan de gang. Nu dat ook s1 naar 1.8 is gegaan zal ook daar weer wat vaker komen.

Mijn nickname 'Notylady' is ontstaan bij een clan die een spel speelde die bestaat uit politie en criminelen die elkaar tijdens missies tegen het lijf gaan.

Notylady was mijn criminal naam en met deze was ik een stuk bekender dan met me politie naam.

Waarneer de clan ook minecraft begon te spelen was t voor de hand liggend dat Notylady mijn name werd.

Zo is notylady onstaan op Minecraft.

Deze naam wil ik veranderen zo dra alles veilig is.

Ik wil niet Godlike++ kwijt raken :)

Ik heb nu 2 filmpjes gemaakt en op youtube gezet.

De reacties die ik tot zo ver heb gekregen hebben mij gemotiveerd om te gaan proberen om per week 1 of 2 filmpjes te maken van Torchcraft.

Ik werk in de beveiliging en heb hierdoor wisselende diensten, hierdoor zal mij dit niet altijd lukken.

Dit is niet om de server te promoten maar omdat ik het zelf leuk vind om te doen.

Torchcraft heb ik zien groeien tot een echt volwassenen en Goed gerunde Mc Server!

dit door Pixiio en zijn mods die uitstekend werk leveren!

Ik hoop dat we nog velen jaren mogen geniet van alles wat hun bouwen en voor ons regelen!

Shalloa is de naam die ik het meesten gebruik voor games. Ik heb ook een extra account met deze naam. Sta niet versteld als Shalloa reageerd als je iets aan Notylady vraagt.

Vragen zijn altijd welkom. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn nickname 'Notylady' is ontstaan bij een clan die een spel speelde die bestaat uit politie en criminelen die elkaar tijdens missies tegen het lijf gaan.

Notylady was mijn criminal naam en met deze was ik een stuk bekender dan met me politie naam.

Waarneer de clan ook minecraft begon te spelen was t voor de hand liggend dat Notylady mijn name werd.

Zo is notylady onstaan op Minecraft.

Deze naam wil ik veranderen zo dra alles veilig is.

Ik wil niet Godlike++ kwijt raken :)

 

 

en de naam van dat spel is ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...