Spring naar bijdragen

Voorstellen (again)


Mervin

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben Mervin!

Ik heb me ooit al eens voorgesteld, maar omdat ik ska212121 dat ook deed leek het me een goed idee om het ook te gaan doen :D.

ff wat info:

Ik ben 12 jaar, ook al geloven sommige dat niet.

ik zit nu nog in groep 8.

in minecraft doe ik veel met redstone, omdat ik het gewoon leuk vind :D.

dus ik laat hier even mijn base zien in een video:

(mijn base word steeds groter dus als je iets ziet dat veranderd is in mijn base kan dat)

Alle dingen die ik in mijn base heb zorgen niet voor echte "lagg" omdat ze op een timer of button werken, niet constant dus.

Ik maak ook minecraft video's, deze zet ik op dit kanaal

https://www.youtube.com/channel/UCwt715ra8FRTbzK3UXrXBAA

Nou, genoeg reclame weer

Ik weet niet precies hoelang ik al op torchcraft speel, maar toen ik er voor het eerst op kwam van de lobby nog in een soort glazen bol met 3 portals :D.

Sommige kennen mij misschien van torchcraft news dat ik vroeger eens had gedaan, dat was best leuk, alleen het kost heel veel tijd om zo iets te maken, dus daarom doe ik het niet meer, en zolang er niemand om gaat zeuren dat ze een nieuwe aflevering willen heb ik er geen problemen mee :P.

ik heb godlike++ rank op survival maar eerst had ik vip++ en daarna godlike.

ik hoop dat ik nog lang blijf spelen op torchcraft maar met de middelbare en huiswerk is dat misschien niet zo'n goede combi :/

Maarja, zo lang het kan speel ik nog op torchcraft :D.

als jullie nog iets willen weten dan kunnen jullie dat in de reacties plaatsen.

doegggg, Mvg. Mervin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De "ik wil me opnieuw voorstelen epedemie" is uitgebroken.

Wat heb ik gedaan

Torchcraft news jaaaaahhh, eindelijk eens iets anders dan dat gezeur met vliegtuig ramp hier, liquidatie daar, kettingbotsing in Verweggistan,etc... Nu tijd voor tc.nieuws. Zul je zien,het nieuws:

Als eerste, Factions 3.0 nieuws: Factions 3.0 is geopend, gelijk beginnen de Factions met liquidaties.

Als tweede, Survival 2 nieuws, kettingbotsing bij de spawn door een laggende speler zijn meerdere personen op elkaar gebotst, geen ernstige verwondingen.

Tot slot: berichten uit de chat: [user] Vliegtuig hit the ground to hard!

Hopelijk valt het mee

Veel speelplezier nog Mervin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...