Spring naar bijdragen

rftb


RFTB  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil jij de RFTB server weg

  2. 2. Wil je een vervanging voor RFTB als hij weggaat (zo ja wat)

  3. 3. ik speel soms op RFTB



Aanbevolen berichten

Dag beste torchcrafers.
Zoals vele van jullie weten is rftb vaak leeg.
Ik zelf vind de rftb server redelijk nutteloos 49 op 50 keer is hij leeg.
De nieuwe spelers gaan door de mooiste poort en zien daar niets.
Zo raken wij toch spelers kwijt.
Want zoals (ik denk) is de rftb server verbonden met paintball en misschien met creatieve.
Dus zo zou er meer lagg komen (als ze verbonden zijn).
Als ze nu verbonden zijn of niet we kunnen er een server zetten waar wel op gespeelt word.
Ik zou jullie mening graag horen.
M.v.g.

kylenib

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ticket is een vorm van commentaar lijkt me?

 

Trouwens, of dit commentaar nou goed is vraag ik me af. Voorbeeld:

 

 

-Op dit moment heeft één iemand geantwoord op de eerste vraag: 'Ja, ik wil het weg'. Maar als je kijkt naar de laatste vraag, daar heeft deze persoon geantwoord dat hij nooit op RFTB speelt. (diecil)

 

Zo'n poll heeft niet erg veel zin kylenib, sommige dingen moet je gewoon even aan de mods vertrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het doel van deze topic niet. Zoals _iAzul_ al zei, dit zijn zaken voor de moderators en admins, niet voor spelers. Dit onderwerp behandelen in een ticket kan natuurlijk wel.

 

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden, waarschijnlijk gaat er toch niets mee gebeuren.

 

 

Trouwens, als je wilt dat mensen je topic's serieus nemen moet je er echt wat meer tijd in steken. De vragen zijn niet goed opgebouwd en in de tekst staan alleen maar spelfouten.

 

 

Heh heh

 

 

 

 

EDIT: Nvm, zie dat het beide correct is. Hoeveel 'dit topic' mij toch beter in de oren klinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef Kylenib gelijk en zie het nut van de topic er wel in. Er is inderdaad niemand op RFTB. Ikzelf vind het ook wel een leuke gamemode maar of ik het dan daadwerkelijk ook ga spelen... En dit is zeker wel een zaak voor de spelers (samen met staffteam) aangezien wij op deze servers spelen. RFTB wordt alleen bezocht bij speciale events of streams. Is het dan niet gewoon slimmer om deze server te vervangen door een gamemode welke net zo leuk is en wel wordt bezocht?

 

EDIT: die polls zijn wel beetje useless. Mensen die de server niet weg willen hebben stemmen er wel voor dat het vervangen wordt  :blink:

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef Kylenib gelijk en zie het nut van de topic er wel in. Er is inderdaad niemand op RFTB. Ikzelf vind het ook wel een leuke gamemode maar of ik het dan daadwerkelijk ook ga spelen... En dit is zeker wel een zaak voor de spelers (samen met staffteam) aangezien wij op deze servers spelen. RFTB wordt alleen bezocht bij speciale events of streams. Is het dan niet gewoon slimmer om deze server te vervangen door een gamemode welke net zo leuk is en wel wordt bezocht?

 

EDIT: die polls zijn wel beetje useless. Mensen die de server niet weg willen hebben stemmen er wel voor dat het vervangen wordt  :blink:

bedankt dat vind ik ook maar welke zouden e in plaats zetten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...