Spring naar bijdragen

Help mij!


Pixiio

Aanbevolen berichten

Help mij.

 

Heb je iets waar je niet over uit komt? We helpen je hier graag mee verder! Volg het stappen plan hieronder om zo snel mogelijk een antwoord te krijgen over je vraag.

 

Wat kunnen we je mee helpen?

  • Ik heb een vraag: lees vanaf stap 1.
  • Ik heb een klacht: lees vanaf stap 3.
  • Ik wil iemand aangeven: lees vanaf stap 3.
  • Ik heb een probleem met mijn betaling: lees vanaf stap 3.

 

Stap 1:

Bekijk of je je vraag kan vinden op de wiki of in de FAQ. Op deze twee pagina's staan veel vragen al vragen al beantwoord waardoor je mogelijk je vraag geen eens meer hoeft te stellen. Dat kan je tijd en moeite schelen!

 

Stap 2:

Staat je vraag toch niet op de wiki of in de FAQ? Geen probleem! Mogelijk weten andere leden wel een antwoord op je vraag, de leden zijn vaak sneller dan wij in het ticket systeem. Zie hier.

 

Stap 3:

Kom je er niet uit met de vorige stappen? Of heb je een klacht/wil je iemand aangeven? Dan kun je gebruik maken van het ticket systeem. Een antwoord kan 24 tot 48 uur duren, geef het dus even de tijd.

 

Tips:

  • Elke keer dat je post in je ticket wordt hij automatisch onderaan gezet. Wacht het gewoon af.
  • Door in de shoutbox of ingame te vragen wanneer we naar je ticket gaan kijken zal hij expres onderaan gezet worden. Andere mensen wachten ook, voordringen in de rij doe je toch ook niet?

 

Met vriendelijke groet,

- Het TorchCraft team

  • Leuk 9
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Pixiio unpinned this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...