Spring naar bijdragen

Nieuwe familie


HaloBoyzz086

Aanbevolen berichten

Wat Daan al zegt, veel mensen van de creative hebben geen account op het forum, of ze gebruiken het niet. Als je zo'n "familie" wilt starten is het het beste als je dat gewoon regelmatig (om de 10 minuten of zoiets, ga niet spammer d'r mee) in de chat het te vragen

ervaring middag net spam??

Weet je, eerlijk gezegd vind ik die creative community een beetje raar. Ik bedoel, je gaat een "familie" starten met mensen die je niet goed kent, en bovendien wil je gewoon niet weten wat voor rare dingen er daar allemaal door de chat heen gaan!

Ik vind het ook.maar raar, ik snap.er niks van, ik gebruik creatieve alleen om.dingen te testen. Meestal.op.singlplayer dat is veel.makkelijker.

(Getypt vanaf een.smartphone)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ervaring middag net spam??

Ik vind het ook.maar raar, ik snap.er niks van, ik gebruik creatieve alleen om.dingen te testen. Meestal.op.singlplayer dat is veel.makkelijker.

(Getypt vanaf een.smartphone)

Ja ik heb ervaring met spam... Van mijn kant af (maar dat is dan gewoon het grapje hier op TorchCraft XD), maar ook de andere kant op. Regelmatig is er wel iemand die zit te spammen (dus binnen 10 seconden 5 keer hetzelfde bericht zeggen met 1 uitroepteken meer of minder) van "Join nu een awesome skinwedstrijd! Doe /plotme tp **;**!!!" En dat dan de hele dag door zo'n beetje... Of ze zitten te spammen met de fams.

Ik gebruikt idd ook creative alleen om dingen te lagen zien voor survival, meer niet.

(Je kan wel merken dat je het typte vanaf een smartphone XD)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...