Spring naar bijdragen

Skywars feedback


Aanbevolen berichten

In dit topic is het mogelijk om tips te geven voor de Skywars server. Heb je bijvoorbeeld een bepaalde nieuwe kit in gedachten? Andere chest inhoud? Of vind je een map erg leuk? Of juist minder leuk? In dit topic kun je het allemaal kwijt! Geef een beschrijving erbij, dus niet alleen ''Map War is niet leuk''.

 

Bedankt voor jullie medewerking!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had iets leuks verwacht maar dit is echt wauw

Gelukkig vinden genoeg mensen het wel leuk! Het plan is juist om het eerst met een kleiner aantal spelers tegelijk te proberen aangezien we nog niet weten hoe vol Skywars wordt/blifjt. Ik vind kleinere maps juist leuker, maar indien hier interesse voor is dan kunnen we ook grotere toevoegen.

 

Overigens: heb je alle 14 maps al gespeeld?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog altijd vergeten veel mensen dat de server in de beta is, en nog niet in de alpha. Tuurlijk zijn er buggs als een server 2 uurtjes open is, maar dat wordt gefixt eenmaal het is aangegeven.

 

Erg leuke gamemode die je vermaakt! Ik denk dat door middel van de minicoins, (die nu verbonden zijn met HungerGames & Paintball), meer mensen deze 3 verschillende games gaan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog altijd vergeten veel mensen dat de server in de beta is, en nog niet in de alpha. Tuurlijk zijn er buggs als een server 2 uurtjes open is, maar dat wordt gefixt eenmaal het is aangegeven.

 

Erg leuke gamemode die je vermaakt! Ik denk dat door middel van de minicoins, (die nu verbonden zijn met HungerGames & Paintball), meer mensen deze 3 verschillende games gaan spelen.

Alpha komt voor de Beta ;)

Maar die minicoins maken het wel leuk ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even ingaan op alle punten..

 

Ik vind het echt slecht.

Map is super klein
4 mensen maar
1 chest maar

Ik vind dit super saai stom en klein

Er zijn 2 8 spelers maps toegevoegd en hier komen er in de komende dagen nog meer van. (mogelijk zelfs 12)

 

ik zou ook eilanden maken met meer dan 4 players..

Fixed

 

en voor de kisten zo ik bijv. ook dia armor en kisten geen full dia armor maar ook niet alleen leer

Maybe

 

iik zou een map maken met een bepaald thema, bijvoorbeeld de film 'up', pokemon, eten.

 

ik wil wel helpen als het moet #subtiel

Je mag altijd een map insturen. Wie weet wordt die gebruikt.

 

Pixiio ik heb zon 8 maps gespeeld. Maar met 4 mensen vallen er 2 dood en win je van de laatste ik zou minimaal 12 willen anders is het bored na 1 week man

Is nu dus anders.

 

Maar als je bijv. Naar het midden wilt bobouwen, dan bug je er gwn af -,- dat is wel jammer!

Fixed als het goed is.

 

Een leuke, voor meer spelers zorgende server. Wel jammer van de blocklagg, maar dit kan gefixt worden. ;)

Wordt heel hard aan gewerkt!

 

Nog altijd vergeten veel mensen dat de server in de beta is, en nog niet in de alpha. Tuurlijk zijn er buggs als een server 2 uurtjes open is, maar dat wordt gefixt eenmaal het is aangegeven.

 

Erg leuke gamemode die je vermaakt! Ik denk dat door middel van de minicoins, (die nu verbonden zijn met HungerGames & Paintball), meer mensen deze 3 verschillende games gaan spelen.

Dat denk ik ook :)

 

Ik heb alleen een tip, het zou leuk zijn als je voor meerdere coins, rond de 500 of zo, ook een kit kon kopen, want dan heb je die voor altijd en dat hebben ze op veel andere skywars servers.

Op dit moment nog niet mogelijk, misschien in de toekomst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens om jullie up to date te houden:

 

Vanmiddag is de developer van de Skywars plugin langs gekomen om te kijken naar het lagg probleem. Wat blijkt is dat dit waarschijnlijk dit in de manier waarop maps worden geladen.

 

De developer heeft besloten om een deel van de plugin te herschrijven, deze zou binnen 1/2 dag(en) af moeten zijn. :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...