Spring naar bijdragen

GIVE AWAY


El Diablo

Aanbevolen berichten

spelregel

  1. alleen voor surival 2

 

Wat moet ik doen

Bouw een klein project, het kan van alles zijn.

De mooiste 3 gebouwen kies ik uit.

 

Prijzen 

  1. Godlike++ rank voor survival 2
  2. 50.000 protectie blokken
  3. Skull van je eigen hoofd

 

Iedereen kan mee doen, maar de rank (godlike++) is alleen winbaar voor spelers met de volgende rank

  • VIP
  • VIP++
  • Godlike
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

El Diablo gaf aan:

 

Iedereen kan mee doen, maar de rank (godlike++) is alleen winbaar voor spelers met de volgende rank

  • VIP
  • VIP++
  • Godlike

 

Hiermee bedoelt hij dat een speler zonder rank (user) direct naar Godlike++ wordt gepromoot.

Hiermee bedoelt hij dat een speler met rank (VIP) een upgrade krijgt naar Godlike++.

Hiermee bedoelt hij dat een speler met rank (VIP++) een upgrade krijgt naar Godlike++.
Hiermee bedoelt hij dat een speler met rank (Godlike) een upgrade krijgt naar Godlike++.
 
"Wat nu als je al Godlike++ bent? Krijg je dan een vervangende prijs, promotie of upgrade?"
Antwoord: --> Nope (of ga hem flink stalken... :ph34r:)
 
 
Om gelijk het volgende ook maar mee te nemen:
 
El Diablo kan geen promoties of upgrades doen naar Wikiër, Helper, MOD, Admin en Owner.
 
xD

 

 

Mijn quote was voordat hij zijn topic had aangepast. Nu is het niet meer relevant en is het duidelijk voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

El Diablo gaf aan:

 

Iedereen kan mee doen, maar de rank (godlike++) is alleen winbaar voor spelers met de volgende rank

  • VIP
  • VIP++
  • Godlike

 

Hiermee bedoelt hij dat een speler zonder rank (user) direct naar Godlike++ wordt gepromoot.

Hiermee bedoelt hij dat een speler met rank (VIP) een upgrade krijgt naar Godlike++.

Hiermee bedoelt hij dat een speler met rank (VIP++) een upgrade krijgt naar Godlike++.
Hiermee bedoelt hij dat een speler met rank (Godlike) een upgrade krijgt naar Godlike++.
 
"Wat nu als je al Godlike++ bent? Krijg je dan een vervangende prijs, promotie of upgrade?"
Antwoord: --> Nope (of ga hem flink stalken... :ph34r:)
 
 
Om gelijk het volgende ook maar mee te nemen:
 
El Diablo kan geen promoties of upgrades doen naar Wikiër, Helper, MOD, Admin en Owner.
 
xD

 

Damnit! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...