Spring naar bijdragen

skyblock verkopen van dingen


Wilko.v

Aanbevolen berichten

  • 2 months later...

het blijft als user toch onmogelijk om verder te kunnen met skyblock.

Om een viliger te kunnen maken heb ik een gouden appel nodig maar ik kan niet naar de nether dus ook een goud.

om goud of iets anders te kopen heb ik geld nodig maat ik kan geen shop maken om wat geld te kunnen verdienen.

een admin shop bij spawn waar je als user je overtallig spul kan verkopen voor een leuke prijs zou een oplossing kunnen zijn om in ieder geval iets te kunnen verdienen maar dan duurt het nog een eeuw voordat ik genoeg geld heb,

 

een ander optie zou zijn om enkele rangen toe te voegen die afhankelijk zijn van je gespeelde uren op de server.

 

Laat zeggen dat als ik een week of zo al speel op de server dat ik dan rang member krijg met de rechten om een shop te maken.

zodat users ondeling ook dingen kunnen verkopen aan elkaar.

en een volgende rang om naar de nether te kunnen enz enz.

de mensenn die betaald hebben voor de server hebben toch al veeeeeel meer voordeel dan de mensen die niet doneren wat ook juist is ze hebben er voor betaald,

maar als user zit je al gouw vast om verder te kunnen en kun je niets meer doen in skyblock en moet ik weer naar survival maar skyblock is leuker.

 

bewerkt door FutureForce
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minutes ago, Spaghettisliert3 said:

Ik ben misschien niet de meest gevorderde Skyblock speler, maar volgens mij kan je, door middel van nether portals, een zombie pigman farm maken, zodat je aan goud kan komen :)

NB: Dit topic is wel erg outdated.

 

dat zal best probleem is echter als je je kookies en milk bukkit voor challenge doet krijg je de obsidian niet

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei FutureForce:

dat zal best probleem is echter als je je kookies en milk bukkit voor challenge doet krijg je de obsidian niet

 

En dat is nooit van je leven genoeg obsidian voor een goede farm.

Ook al ben ik vip zonder mijn kit ben ik ook niets

Want dan  krijg je lava voor obsidian

en ik vind het een idee om over te denken.

Ook een optie om je eiland meer dan 5 keer te kunnen resetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er bevind zich een server shop voor alle leden op /spawn. Deze shop is direct te bezoeken met de commando: /warp adminshop. Ook kun je vanaf je eiland shoppen door de commando /is minishop te gebruiken. Zowel de minishop als de admin shop zijn de prijzen relatief hoog. Dit hebben we gedaan zodat het voor spelers aantrekkelijker wordt om items te gaan ruilen, of kopen in shops van godlike (of hoger) spelers. 
 
Shops vanaf Godlike:
Via de commando: /is warps krijg je een overzicht van alle shops op skyblock. Vaak worden de warps gebruikt voor shops op het eiland van de speler die je bezoekt.

Shops vanaf Godlike++
Op spawn zijn er shops te huur. Deze shops zijn te huur vanaf de Godlike++ rank. Kijk hier ook eens rond!

Mijn shop
Zelf heb ik een shop op spawn, waar ik voornamelijk redstone items verkoop. Dit doe ik voor een klein prijsje al zeg ik het zelf(/warp winkel). Mijn eiland genoot Imperiaan heeft ook een shop op spawn, waar hij items inkoopt. Je kunt hier bepaalde items dus verkopen. Je kan naar zijn shop gaan via /warp verkopen.

Challenges
De Challenges zijn door Sjules helemaal uitgebalanceerd. Wanneer je alle challenges doorloopt moet je aan alle item kunnen komen om je eiland naar de top te brengen. Er zat inderdaad een foutje in de reward voor de cookie challenges. De fout is opgelost. Je vijf obsidiaan staan in een chest op je eiland (zie je andere topic).

Eiland resten
Dat is geen optie, na 3x resetten word deze functie voor bepaalde tijd geblokkeerd. Je kan lava kopen in de minishop, of ruilen bij een godlike speler. 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En kom eens langs in shop /is warp caingarn!

Je kan genoeg spullen verkopen: steen, cobble, sand, redstone, wheat, carrots, grass, iron om maar een paar dingen te noemen.

En mijn obsidian prijzen zijn ook niet al te hoog, heb al een aantal users gehad die redelijke gold farm gebouwd hebben met het geld dat ze bij mij verdienden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...