Spring naar bijdragen

skyblock verkopen van dingen


Wilko.v

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

 

Zoals jullie misschien wel weten speel ik veel skyblock

Ik vind dit een leuke game maar er is 1 ding niet naar mijn zin!

Het ligt  aan de shops. Je kunt er van alles kopen maar bijna niks verkopen.

Ik denkt zelf dat dit komt omdat de shop godlike++ mensen alleen maar "goeie" dingen in-kopen. En het is meestal zo dat wat je koopt duurder is dan wat je verkoopt. Dus als je een diamant koopt van 100 zal hij worden verkocht van 60. Volgens mij mag dit ook niet eens omdat de minimale prijs van diamanten 100 euro is. Ik weet niet waar die diamant vervolgens naar toe gaat maar het zou niet eerlijk zijn dat de godlike++ mensen goedkoper diamanten kunnen inkopen dan wij (user mensen) kunnen kopen!

 

Verders kun je door dit probleem alleen geld krijgen van voten/handelen. 

 

Is het misschien een idee dat er 1 vaste VERKOOP shop komt waar je alles kunt verkopen. 

Dit zou misschien kunnen via een chest waar je alles in kan dumpen wat je wil verkopen en als je de chest dicht doet dat je dan je geld krijgt. Deze chest moet dan wel op spawn staan. en de spullen die verkocht worden zullen dan worden gedumpt. Maar dat je zelfs rotten flesh kan verkopen voor een misschien een lage prijs. Dit idee zal dus in iedereen zijn voordeel zijn. de godlike++ mensen kunnen nog wel verkopen maar dan met een lagere prijs dan de sell chest.

 

Ik hoop dat de server hier wat aan gaat doen want dit is niet leuk voor de "user" mensen om aan geld te komen en te handelen.

 

groet,

 

Prwiersm

bewerkt door Wilko.v
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze worden verkocht voor 100 euro dat klopt maar ze worden ingekocht voor veel minder dan 100 euro!. En ja het is leuk om gratis diamanten te krijgen maar daar draait het niet om. Mijn idee is dat je alles kunt verkopen. Zelfs rotten flesh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Godlike mensen hebben 50(of 75) euro betaald en daarom hebben zij extra rechten zoals een shop maken en het zelf betalen of ze inkopen en zo ja wat ze willen inkopen en het is ook wel logisch dat ze de sell prijzen lager maken dan de buy prijzen anders draaien ze verlies en dit is niet de bedoeling van een winkel.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit kan misschien een voordeel voor Users maar niet voor mensen met een rank.

Want die hebben namelijk kits en zo kunnen ze met bakken aan geld verdienen die niet eerlijk zou zijn.

Een oplossing is aan de shop uitbaters vragen dat ze een aparte room maken waar de Users kunnen verkopen en aan een eerlijke prijs.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Godlike mensen hebben 50(of 75) euro betaald en daarom hebben zij extra rechten zoals een shop maken en het zelf betalen of ze inkopen en zo ja wat ze willen inkopen en het is ook wel logisch dat ze de sell prijzen lager maken dan de buy prijzen anders draaien ze verlies en dit is niet de bedoeling van een winkel.

dat is niet helemaal waar. je hebt gedoneerd voor de server, Pixiio heeft het volste recht ranks en commands af te pakken, je bent er zelf mee akkoord gegaan, kijk maar bij 'ik ga akkoord met de algemene voorwaarden'. je betaald zodat ze server door kan blijven gaan, dat noem je doneren. Pixiio beslist of hij er iets voor terug wil geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ging erom dat het leek alsof wilko vond dat het oneerlijk was dat godlike(+)ers extra rechetn hebben en dat niet eerlijk is tegenover users, daarom mijn berichtje. Ik weet heel goed hoe dit soort dingen werken en als je mij zou kennen zou je weten dat ik juist de eerste ben die roept dat mensen ''doneren'' en niet betalen. Netzoals bij de mensen die het er niet mee eens zijn dat pixiio de kits op skyblock heeft aangepast, je doneerd het is niet zoals een blokker(of dergelijke winkel) dat je iets koopt en dat wat je krijgt vast staat. Daarnaast geloof ik niet dat er veel mensen zijn de werkelijk hebben gedoneerd om de server te helpen. Nogmaals het ging hier om het berichtje van wilko daarom mijn woordkeuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Egonpersyn

Die laatste zin. Dat was mijn idee.

Ik snap/accepteer het dat mensen mwt een rank meer dingen kunnen doen omdat ze ervoor betaald hebben. Maar het zit mij dwars dat wij "users" moeilijk aan geld kunnen komen. De godlike mensen kunnen een "sell" shop maken. Mijn idee was dat je 1 vaste sell plek krijgt waar iedereen zijn spullen in kan dumpen en daar eeb bedrag voor krijgt. Van beide kanten.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is niet helemaal waar. je hebt gedoneerd voor de server, Pixiio heeft het volste recht ranks en commands af te pakken, je bent er zelf mee akkoord gegaan, kijk maar bij 'ik ga akkoord met de algemene voorwaarden'. je betaald zodat ze server door kan blijven gaan, dat noem je doneren. Pixiio beslist of hij er iets voor terug wil geven.

Beste daan

Iedereen snapt wel en praat wel over het is gedonate bla bla, maar eerlijk hè, als jij niks zou krijgen voor je "godlike ++" had jij van je levensdagen niet gedonate. Denk daay overna mijn vriend ;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 1 keer. Mijn idee is om een kist te maken bij spawn en dat je daar al je items die je wil verkopen in kan stoppen en als je hem dicht doet dat je er dan een bepaald bedrag van krijgt van de waarde die in de kist zit...

 

 

 

 

Ik zit er helemaal niet mee dat godlike mensen alleen een shop hebben maar alleen het feit dat je haast nergens iets kan verkopen.

Dat vind ik jamemr.

 

Ik hoop dat hier snel verandering in komt.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 1 keer. Mijn idee is om een kist te maken bij spawn en dat je daar al je items die je wil verkopen in kan stoppen en als je hem dicht doet dat je er dan een bepaald bedrag van krijgt van de waarde die in de kist zit...

 

 

 

 

Ik zit er helemaal niet mee dat godlike mensen alleen een shop hebben maar alleen het feit dat je haast nergens iets kan verkopen.

Dat vind ik jamemr.

 

Ik hoop dat hier snel verandering in komt.

slim hier kan je onze mening vragen maar in en ticket weet je het van pix maar normaal is het mogelij kmaar dan moet pix het willen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste daan

Iedereen snapt wel en praat wel over het is gedonate bla bla, maar eerlijk hè, als jij niks zou krijgen voor je "godlike ++" had jij van je levensdagen niet gedonate. Denk daay overna mijn vriend ;)

Idd, ik had er niet voor gedoneerd, maar ik heb ce server wel geholpen met de donatie, als TC dreigt te stoppen, zal ik zeker uit vrije wil doneren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daan, Nu zeg je het maar als het zover is zou je het niet doen.

Mensen doneren,Betalen voor een rank voor iets. Om kits en Andere comments te gebruiken zodat Skyblock nog veel leuker is.

De slogan van Torchcraft Skyblock zeg het zelf!

Wordt de beste skyblocker en de rijkste....

Wilko ik snap dat je dit soms frusterend vindt dat mensen dingen koopt aan de minimale prijs of aan een goede prijs.

Maar dit is nou eenmaal zo.

Pixiio zal dit niet ook 1 2 3 veranderen. Als je zelf dingen wilt verkopen En kopen moet je maar een rank kopen

 

Met vriendelijke groeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daar zit ik ook niet over in, ik vind het helemaal goed dat godlike plus mensen een shop kunnen maken en dingen kunnen aanbieden en aanvragen. 

 

maar mijn idee is dat je ook rottenflesh kunt verkopen voor 0,10 per stuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wilko.v,

 

Trekboer en ik hebben zelf een shop, we hebben na het zien van je topic een nieuwe afdeling gemaakt waar spelers hun spullen kunnen verkopen. Het gaat om de volgende items:

  • Cobblestone
  • Stone
  • Obsidan
  • Pumpkins
  • Dirt
  • Obsidian
  • Wheat
  • Gold
  • Iron

 

Het gaat wel om inkoop prijzen, deze zijn altijd minder dan de verkoop prijzen in onze shop. De reden is heel simpel: Ook wij willen wat coins verdienen. Toch zijn wij van mening dat we een eerlijke prijs betalen voor deze producten.

 

Groeten,

Xoezer

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

inderdaad door het gebrek aan een server shop is er geen vooruitgang niet meer... ik keer steeds meer een meer terug naar survival maar in principe vind ik skyblock leuker, als je maar mindestens *iets* kunt krijgen behalve hout en cobble

het enige wat je kunt verkopen momenteel in de user-shops is cobble aan 64x$1 of hout aan 32x$1 (als de user soms geld heeft), en sinds ik ben begonnen op Skyblock heb ik voldoende verdiend om 10 blokjes dirt te kopen

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...