Spring naar bijdragen

Onlinetime reset


WickedCyborg

Aanbevolen berichten

Wassup TorchCrafters,

Ik wil vandaag voorstellen om de onlinetime weer eens te resetten. Zodat mensen een beter beeld krijgen van de mensen die al 2000 uur hebben "Sicklittlepuppet ;P" en van mensen die actiever zijn maar sinds kort pas spelen daar nooit aan komen. Laat me ff wete wat je er van vind

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel dat als er nu mensen bijkomen na een week en die echt veel spelen geraken hun eZ in de top. Maar als je er nu in wil komen moet je eerst 1000 uur spelen maar hun spelen ook nog dus misschien wel 1400 uur voordtat je er in geraakt

Het gaat er ook niet allemaal om om in de top 10 de belanden, want, tja, er passen maar 10 spelers in. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omg yeah resetten die hap.. Word er zo moe van om in de top 10 te staan..
Elke keer dat ze om handtekeningen vragen, en dat het zooo cool is om daar in te staan, maar het heeft ook
een keer zijde, Zwinos wat doe je allemaal..
Daarbij vind ik het fijner als mensen het zelf in kunnen stellen of ze in de top 10 willen of niet..
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is niet alleen om hoe actief iemand is, maar ook sinds wanneer degene is gejoind! Stel voor je hebt 2 mensen met 400 uur onlinetime, de 1 speelt elke dag 4 uur de ander 1. Degene met 1 uur is dan degene die het langst tc kent of heeft misschien mFok meegemaakt!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...