Spring naar bijdragen

Onlinetime reset


WickedCyborg

Aanbevolen berichten

het is niet alleen om hoe actief iemand is, maar ook sinds wanneer degene is gejoind! Stel voor je hebt 2 mensen met 400 uur onlinetime, de 1 speelt elke dag 4 uur de ander 1. Degene met 1 uur is dan degene die het langst tc kent of heeft misschien mFok meegemaakt!

 

je hebt gelijk normaal verander ik mijn  mening niet maar hoe langer lid hoe hoger je staat dus niet reseten

omg yeah resetten die hap.. Word er zo moe van om in de top 10 te staan..

Elke keer dat ze om handtekeningen vragen, en dat het zooo cool is om daar in te staan, maar het heeft ook

een keer zijde, Zwinos wat doe je allemaal..

Daarbij vind ik het fijner als mensen het zelf in kunnen stellen of ze in de top 10 willen of niet..

 

mischien lijkt me wat saai mischien 1 keer in de maand kiezen of zo

 

__________________________________________________________________________________________________________

mischien ook een online time top van de maand maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet er geen spelletje van maken om in de top 10 te komen. Het is een indicatie voor jezelf hoelang je al online bent. Misschien dan de top 10 weghalen zodat het niet meer als een spelletje gezien wordt? Want resetten is een beetje te veel. Daarom stem ik ervoor om de top 10 weg te halen zodat de competitie stopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet er geen spelletje van maken om in de top 10 te komen. Het is een indicatie voor jezelf hoelang je al online bent. Misschien dan de top 10 weghalen zodat het niet meer als een spelletje gezien wordt? Want resetten is een beetje te veel. Daarom stem ik ervoor om de top 10 weg te halen zodat de competitie stopt.

nee top 10 blijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...