Spring naar bijdragen

Event team


Pixiio

Aanbevolen berichten

Hey TorchCrafters. We weten dat jullie events erg leuk vinden, het maken ervan is erg leuk maar kost helaas veel tijd voor ons. We kunnen maps downloaden, maar zelf gemaakte maps zijn veel leuker! Om deze reden zoeken we een aantal mensen die een event willen maken voor alle TorchCrafters. Het event maak je op de event server met gamemode 1 rechten.

 

Hoe meld ik me aan?

Is events maken hélémaal jouw ding? Kun je goed bouwen? Ben je zelfstandig? Meld je aan! Post in dit topic de volgende gegevens:

  • Je Minecraft naam.
  • De reden waarom we jou moeten kiezen.

Er worden maar een aantal mensen geselecteerd, vooral mensen met een goede reden en reputatie.

 

Hoe ga ik te werk?

Ben je geselecteerd? We voegen je dan toe op de whitelist op de event server en zorgen dat je gamemode 1 rechten hebt. Wat we van jou vragen is dat je zelf contact opneemt met de andere event bouwers (eventueel via skype) om zo samen een plan te trekken: bouw stijl, wat voor event enzovoort.

 

Note: event bouwer ben je mogelijk maar voor één event. Bevalt het ons en jou? Misschien langer!

 

We zijn benieuwd!

- Het TorchCraft team

  • Leuk 10
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DaanHeerw, omdat torchcraft een superserver is en ik mensen wil amuseren met bijvoorbeeld events. Ook ben ik erg sociaal en kan me redelijk makkelijk aanpassen aan andere mensen, ik heb al ideeën voor wat minigames in een ticket naar Pixiio gestuurd en zit nog vol van ideeën. Dus, ik hoop dat ik erin kom en andere mensen kan amuseren op de server.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Egonpersyn7

Waarom ik graag zou willen meehelpen: omdat ik maar amper een jaar minecraft heb en dat ik nog ergens anders zo'n server tegengeGekomen heb die zich inzet voor events zoals parcours ik probeerde bij alle afgelopen events er bij te zijn zoals die van zondag en 3 jaar Torchcraft ik zou heel graag een map zelf maken er mogen mensen mee helpen met mij maar ik trek ook mijn plan want ik begon op skyblock als een speler alleen en groeide uit tot een skyblock fanaat ps ik kan ook heel mooie beelden en kunstwerken en gebouwen en veel meer maken :) hopelijk hoor ik meer ik heb ook al een paar leuke ideetjes

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

_iAzul_ ik hou van mega projecten en NIKS kan groot genoeg voor mij ik ben een gedreven persoon die het niet laat hangen en het PERSEE moet afmaken zelfs moet ik er snachts voor werken dont care ik ga er 101% voor. Ik hou van deze server en speel al bijna 2 jaar en ik wil dat het nogmeer blijft groeien dan het al Is! Ik heb ook echt een super idee als event en hopelijk kan ik dat waarmaken als helper als de rest dat ook leuk vind

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HandsomeHomeless.

1. Ze noemen me ook wel Bob  (Bob de bouwer) Ha-Ha

2. Een dag niet gebouwd is een dag niet geleefd > geleeft ?

3. Even serieus, ik speel nu pas 3 weken op de server (4 weken minecraft) en vind dit de eerste echt leuke community. Dus daar wil ik graag aan bijdragen!

 

Mocht iemand anders nog hulp nodig hebben in-game (/msg HandsomeHomeless) I'm your guy!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik het ook maar even proberen! :)

 

Pontis12

 

Waarom?: Ik vind het leuk om me dagelijks bezig te houden met bouwen alsook ontwerpen van nieuwe gebouwen in allerlei bouwstijlen, ik luister naar anderen hun ideeën en voeg hier en daar mijn eigen creatie aan toe om samen tot iets moois te komen! Het leuke aan bouwen van events is, dat je daarna andere mensen een leuk/gezellig event kan geven. Er zijn weinig grote servers die zoveel leuke dingen organiseren voor de spelers zoals op TorchCraft, hierbij wil ik dus graag een handje toesteken om er zo nog meer te kunnen laten doorgaan!

 

Dit was mijn motivatie, ik wens mezelf en alle anderen nog veel succes! :)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

AppleBel

Ik zou me willen opgeven omdat ik me graag verdiep in het bouwen in minecraft, dit was immers het eerste wat ik deed toen ik op Torchcraft belandde. Ik pakte wat spullen en zonder enige twijfel begon ik aan wat werkjes op survival en creative.

Vergeleken met andere servers vind ik Torchcraft een gezellige, compacte server die veel inzet toont voor events. Vanaf het eerste event dat ik meemaakte wist ik dat ik ooit eens eraan wilde meewerken en dit is een perfecte kans! Ik ben creatief, kan goed zelfstandig werken (samen met anderen is natuurlijk gezelliger, fijn dat dat hier van toepassing is) en ik ben erg sociaal, wat handig is om de ideeën te combineren van mij en de andere event-bouwers. Een probleem zal het niet worden om contact op te nemen, ik ken de server tamelijk goed en ik ben erg actief, ook op het forum, dus is de kans groot dat ik de andere event-bouwers al wel ken of vaker heb gesproken.

Ik hoop dat ik kan meehelpen aan weer een geweldig event! :)

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pixels_Gamer,

Ik vind events bouwen voor andere enorm leuk, heb er al talloze gebouwd, heb een grote fantasie & en ben goed in detail bouwen.

Ik vindhet leuk om in groepjes samen te werken aan een project/event, en vaak komen dan ook de mooiste projecten te voorschijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spaghettisliert3

 

Ik heb onder andere al meegeholpen aan verschillende events op de server, zoals het project  met de arena's op de tegenwoordige Factions server. Events bouwen is enorm gaaf en leuk om te doen, het richt een soort kleine community op met het bouwteam. Zelf bouw ik best wel veel, bijvoorbeeld op de creative server. Ook ben ik erg sociaal; ik ben vaak online op zowel server- en forum zodat ik erg makkelijk te bereiken ben. Ook teamwork is voor mij geen probleem, vaak kan ik het prima vinden met anderen of bedenk ik een oplossing zodat dit wél het geval is ;). Ik hoop in ieder geval dat ik mee kan werken met een gezellig bouwteam aan een enorm leuk event!

 

Ik ben benieuwd! 

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mijn ingame naam is Stro_O,

Ik zou me graag ook willen melden aan het event bouw team. Ik heb zelf ook al verschillende dingen gebouwt voor deze server en doe dit altijd met veel plezier.

Zoals de onderkant van Factions 3.0 met nog enkele, ik bouwde warp arena en nog wat kleine dingen zoals in de lobby.

Ik hoop mogen samen te mogen werken met een leuk team om leuke events te bouwen voor Torchcraft!

Mvg,

Stro_O

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey, mijn ign is LoneSurvivor

Ik zou mij ook graag aanmelden voor de event server

Ik ben een gemotiveerde speler die veel actief is.

Ik heb al geholpen met event 1.0 en 3.0 op factions. Verder heb ik samen met wat anderen onderkant van de spawn gemaakt op factions & de arena voor factionwar. Dat heb ik allemaal gedaan met veel plezier. Ik zie hier al een paar aanmeldingen van faction spelers waarmee ik een leuk event in elkaar kan zetten.

Hopelijk wordt het een groot succes.

Mvg LoneSurvivor.

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-3-2015 om 21:38 zei Pixiio:

Hey TorchCrafters. We weten dat jullie events erg leuk vinden, het maken ervan is erg leuk maar kost helaas veel tijd voor ons. We kunnen maps downloaden, maar zelf gemaakte maps zijn veel leuker! Om deze reden zoeken we een aantal mensen die een event willen maken voor alle TorchCrafters. Het event maak je op de event server met gamemode 1 rechten.

 

Hoe meld ik me aan?

Is events maken hélémaal jouw ding? Kun je goed bouwen? Ben je zelfstandig? Meld je aan! Post in dit topic de volgende gegevens:

  • Je Minecraft naam.
  • De reden waarom we jou moeten kiezen.

Er worden maar een aantal mensen geselecteerd, vooral mensen met een goede reden en reputatie.

 

Hoe ga ik te werk?

Ben je geselecteerd? We voegen je dan toe op de whitelist op de event server en zorgen dat je gamemode 1 rechten hebt. Wat we van jou vragen is dat je zelf contact opneemt met de andere event bouwers (eventueel via skype) om zo samen een plan te trekken: bouw stijl, wat voor event enzovoort.

 

Note: event bouwer ben je mogelijk maar voor één event. Bevalt het ons en jou? Misschien langer!

 

We zijn benieuwd!

- Het TorchCraft team

Hey Pixiio

 

Ik vind bouwen altijd wel leuk omdat je steeds nieuwe dingen kan verzinnen, ook kan ik best goed met andere spelers omgaan en ik wordt het snel eens. Ik kan ook best goed in verschillende thema's bouwen.

 

Gr.

bewerkt door SilencedHD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Mathias3567

Waarom ik graag zou willen meedelen?

Omdat ik al een heletijd Minecrafter ben ik denk al een goede 2jaar en dat ik niet bang ben voor uitdagingen te staan

Ik ben goed in Technische snufjes proberen en ik vind het niet erg om helemaal vanaf 0 te beginnen als het niet mooi of goed is

Met vriedelijk groeten

Mathias!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rakker20

Waarom?

1. Omdat ik zelf vind dat ik redelijk goed kan bouwen!
2. Ik heb geholpen met de spawn en event 3.0 <deze 2 niet heel veel maar maar 1 of 2 huisjes o.i.d. Maar bij de warp fish heb ik wel veel geholpen netzoals; het event van goldemann die een beetje mis ging en hetzelfde bij de warp shop.
3. Ik heb (denk ik) geen mensen die me niet mogen dus samenwerken zal geen groot probleem worden!
4. Ik kan zelfstandig bezig gaan maar ik moet wel iemand hebben die me opdrachten geeft.
5. Ik speel Minecraft nu meer dan 1.5 jaar en ook nog vanaf de eerste dag op TorchCraft.

(niet ongeduldig bedoelt maar wanneer is de datum dat er mensen worden uitgekozen?)

MVG,
Rakker20 Moria

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...