Spring naar bijdragen

€ 10,00 give away + Survival 2 items give-away


JordyvanderBolt

Aanbevolen berichten

Hoi

Egonpersyn7

Waarom ik wil winnen omdat ik het echt fantastich vind dat jij gewoon alle torchcrafters eens kans wil laten maken op een coupon maar dat is niet men uitleg ;)

Waarom ik echt wil winnen:

Als ik totaal niet de coupon van 10euro win zal ik men beste vriendin

BloodyMerry oproepen en eens uw ziel vernietigen en Zal ik u een trouwma aan doen en

Zal ik je wreeken voor heel je leven.

Maar het einde Is niet in tocht Je gaat zeker niet naar de hemel maar naar de HELL

Dus geef me de 10euro en alles is je vergeven

PEACE OUT

 

~Geen Inspiratie~

Ik wil wel een keer winnen maar het hoeft voor mij niet :) ik vind het gewoon cool en nice dat je dat doet!

Veel S6!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Egonpersyn7

Waarom ik wil winnen omdat ik het echt fantastich vind dat jij gewoon alle torchcrafters eens kans wil laten maken op een coupon maar dat is niet men uitleg ;)

Waarom ik echt wil winnen:

Als ik totaal niet de coupon van 10euro win zal ik men beste vriendin

BloodyMerry oproepen en eens uw ziel vernietigen en Zal ik u een trouwma aan doen en

Zal ik je wreeken voor heel je leven.

Maar het einde Is niet in tocht Je gaat zeker niet naar de hemel maar naar de HELL

Dus geef me de 10euro en alles is je vergeven

PEACE OUT

 

~Geen Inspiratie~

Ik wil wel een keer winnen maar het hoeft voor mij niet :) ik vind het gewoon cool en nice dat je dat doet!

Veel S6!

Haha met dreigen door Bloody Mary op me af te sturen maak je niet echt veel kans xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag mee doen voor de stuff op survival2! Ik ben de laatste tijd veel actief geweest op s2 alleen ben bijna alles kwijt geraakt door een lava pool :P. Dit zou me heel erg helpen om weer aan nieuwe stuff te krijgen.

Vrolijk liep ik door de biome's van survival2.

 Met belangrijke stuff zoals en fortune 3 pickaxe.

Maar oppeens kwamen daar die rot laggs.

En viel ik zo een twee drie in een lava pool 

Het was daar erg heet, logisch dat ik dat voel.

Toen stond er in grote letters: you died.

Hoe kreeg ik nou al die belangrijke spullen terug?

Toen zag ik deze give-away en ik schreef snel een verhaaltje en mijn naam geweldige Jordy geeft ons niet alle tijd dus het moest wel vlug

 

Ik hoop erg dat ik dit win 

Dan krijg ik weer Survivalzin! 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, ik ga ook mee doen, maar niet zo maar op een manier, de enige manier waarop ik me kan uiten......... is in een lied!

zingen kan ik niet, iets origineels bedenken wel ;)

veel kijkplezier en good luck iedereen

 

Echt supernice gedaan! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke we hebben al een winnaar maar ik kan proberen.

ik ben een skyblock fanaat.

en dropparty's (die ik organiseer zijn ook mijn ding ) maar de nieuwe vip kit stelt niets meer voor en de nieuwe vip++ kit kost maar 15€ hoor als ik win koop een paysafje en stuur de code door de andere  euro leg ik wel bij dat is geen probleem hoor.

Iedereen blij want dropparty kylian is weer van de partij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jordyvdbolt!

 

Mij lijkt het erg leuk om 2 stacks ironblocks te winnen. Ik heb veel ontwerpen gezien van mensen die mooie dingen kunnen bouwen. Ik wil users het toegankelijker maken om aan spullen te komen die ze nodig hebben. Ik heb ook ook vaak spullen nodig en weet nooit waar ik terecht kan.

 

Mijn doel is een shop die alles verkoopt.

 

Ik ben net voor het eerst begonnen op s2, heb nu een regionpaal bemachtigd en hier wil ik een grote signshop maken zodat users ( die niet kunnen tp'en ) spullen kunnen kopen, hierom bij een regionpaal.

Ik heb daarom een grote chestroom nodig waar de signs aang gelinkt worden. Deze heeft een sorter nodig. Voor een sorter heb ik veel hoppers nodig & hoppers kosten veel iron. Meer hoef ik niet te winnen.

 

Dit lijkt me erg gaaf om te maken en de users community te helpen met spullen te bemachtigen en het bouwen van creaties.

 

Leuke actie en ben benieuwd!

 

Groetjes Gaya

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, ik ga ook mee doen, maar niet zo maar op een manier, de enige manier waarop ik me kan uiten......... is in een lied!

zingen kan ik niet, iets origineels bedenken wel ;)

veel kijkplezier en good luck iedereen

 

Nice gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we hebben een winnaar...

haha, tnx, ik hoop het wel!

Echt supernice gedaan! :lol:

echt bedankt, en het is niet eens zo moeilijk!

Mervin RESPECT haha, dit heb ik nog nooit gezien dat iemand dat doen :D

tja, een iemand moet de eerste zijn....  :rolleyes:

Haha Mervin Leuk gedaan hoor!

Leuk  :)

mag ook wel want ik heb er iets van 3 uur over gedaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'En het is niet eens zo moeilijk'

 

'Want ik heb er iets van 3 uur over gedaan'  :D

 

 

 

;)

Dat ik er iets van 3 uur over heb gedaan wilt niet zeggen dat het moeilijk is, het kost alleen veel tijd om het te bedenken en om het op te nemen enzo. ;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...