Spring naar bijdragen

Unban


zwinos

Aanbevolen berichten

De laatste dagen is het een sport geworden, om sorry te zeggen en dan een unban te krijgen.
Maar hoe zit het dan met de regels, zoals een donatie van 20 euro voor een unban??
Zie tekst:


Hoe denken jullie erover is dit wel zo eerlijk voor die gene die wel een donatie hebben betaald voor unban, en de andere krijgen bij sorry een unban..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, er wordt daarom per persoon gekeken of een unban mogelijk is. Om niet te veel in detail te treden is het niet de enigste voorwaarden. De speler in kwestie moet ons eerst overtuigen door verschillende opdrachten dat hij of zij zich weer kan gedragen en dat  de speler spijt heeft van de actie waardoor hij verbannen is.

 

Er wordt per geval nauwkeurig gekeken of de speler weer terug mag op de server. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"het spijt me ik zal het nooit meer doen" done? En sws mag het bij perm niet..

 

 

Jammer van deze reactie, ik probeer zo goed mogelijk te verwoorden dat het juist niet gaat om "het spijt me, ik zal het nooit meer doen". Ik wil je daarom vragen om nogmaals mijn vorige bericht te lezen, ik doel dan op deze zin:

 

De speler in kwestie moet ons eerst overtuigen door verschillende opdrachten dat hij of zij zich weer kan gedragen en dat  de speler spijt heeft van de actie waardoor hij verbannen is.

 

Met alleen de zin die jij net plaatste kan ik je vertellen dat je kansloos bent om weer terug te mogen komen op de server. Nogmaals de speler moet ons echt overtuigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het ook mogelijk om een ban te kopen?

nee eigenlijk niet zou ook niet zoveel opbrengen denk ik je kan van het moderator team wel een weekje verplichte torchcraft vakantie krijgen maar dat win je dat kan je niet zelf kopen.

 

 

(400 ste reactie BOEIAA HIHAAA YES EINDELIJK... :) :lol: :D )

(van mij niet van het topic)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...