Spring naar bijdragen

App


nicebear83

Aanbevolen berichten

Wat denk je dat je ffkes een app kan makej, dat kost A. Heel veel geld B. Heel veel tijd C. Een expert ;) Pixiio kan niet ff een app bouwen daar heb je een hele opleiding voor nodig lol. Probeer MineChat kan je online chatten op minecraft

Er zijn genoeg mensen die voor de hobby apps ontwikkelen hoor.

 

 

Wat wilde je in zo'n app hebben dan? Op een chat na?

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

met minechat kan je gewoon met de online spelers praten, want waarom zou je anders willen chatten? en wie moet die chat in de gaten houden voor schelden? nog steeds een leuk idee hoor  ;)

Je zou mischien met app gebruikers chatten, en ik denk dat er best users zijn die graag Torchcraft helper van de app worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar waarom een app, er is toch minechat ? online chatten op servers waarom geld verspillen als het er al is dat snap ik niet !

Een app kan veel meer doen dan alleen een chat. Bovendien kan het extra spelers aantrekken, dan is het geen geld verspillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is misschien handig als je:

Vote links hebt in de app, hoef je niet altijd de site te googelen je klikt gewoon op je app (Misschien push-berichten sturen mogelijk is als je weer kan voten (timer van 23 uur aanzetten nadat ze op alle sites hebben gevote);

Er een tabje is waar je bijvoorbeeld ziet welke server er online is en als er één offline is bijvoorbeeld bijstaat: ''Onderhoud'';

 

Er een tabje is met regels, wat Torchcraft inhoudt, meer informatie over doneren en wat je allemaal daarmee dan ook krijgt;

 

Er een minigame is tijdens verveling, een chat game kan bijvoorbeeld?

Mijn ideeën voor vandaag zijn weer op...

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk idee 

 

Het is misschien handig als je:

Vote links hebt in de app, hoef je niet altijd de site te googelen je klikt gewoon op je app (Misschien push-berichten sturen mogelijk is als je weer kan voten (timer van 23 uur aanzetten nadat ze op alle sites hebben gevote);

Er een tabje is waar je bijvoorbeeld ziet welke server er online is en als er één offline is bijvoorbeeld bijstaat: ''Onderhoud'';

 

Er een tabje is met regels, wat Torchcraft inhoudt, meer informatie over doneren en wat je allemaal daarmee dan ook krijgt;

 

Er een minigame is tijdens verveling, een chat game kan bijvoorbeeld?

Mijn ideeën voor vandaag zijn weer op...

leuk idee en die chat ook maar een andere game dan een chat game mischien als iedereen helpt met ideeen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...