Spring naar bijdragen

Tokens


Zak_Patat

Aanbevolen berichten

Ik vind het nieuwe systeem heel erg interessant (met tokens)

 

Alleen het kan nog beter, want nu is het zo dat je nog niks kan kopen? Of ligt dat aan mij? :D

 

Het zou ook erg gaaf zijn als je tokens aan elkaar kan verkopen en kopen. Ook voor real-life geld.

Ik ben ook benieuwd naar anders ideeën, hebben jullie nog leuke ideeën? (Ik wil me trouwens niet als een godlike of admin gedragen hoor, ik ben gwn nieuwsgierig :P)

 

Grtjs.

Robink2000 

 

 

En trouwens, ik weet niet of het aan mij ligt, maar op survival2 kan je nu niks met je tokens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het nieuwe systeem heel erg interessant (met tokens)

 

Alleen het kan nog beter, want nu is het zo dat je nog niks kan kopen? Of ligt dat aan mij? :D

 

Het is zover ik weet nog in de beta, het is dus nog niet helemaal af. De komende tijd zullen er steeds meer items / handige dingen in de shop komen. (Laatst stond er in de chat dat er spawneggs komen voor op Survival!) :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tokens zijn bedoeld voor items, niet voor ranks/kits/spells/rechten.

Je kreeg op factions als luckey vote geen rank, maar een paar minuten fly.

Maar omdat niet iedereen zoveel geluk heeft en altijd dat ene ding wou hebben kunnen die mensen er nu voor sparen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het kan inruilen voor bijv godlike zou pixiio zelden donaties krijgen ik zou het ook heel oneerlijk vinden

 

Ik vind dat de optie om alles via tokens te kunnen aanschaffen mogelijk gemaakt moet kunnen worden. Voor de kleine dingen heb je een normaal aantal tokens nodig, en voor ranks en andere grote dingen bijvoorbeeld een groot tot groter aantal tokens. Zo kunnen trouwe spelers op lang termijn sparen voor bijvoorbeeld een rank.  Zoals eerder was aangegeven, moeten tokens dan wel sowieso alleen via voten verkrijgbaar zijn en niet voor echt geld.

 

(Even offtopic; wat wordt je nick volgende maand MineTigo, _iAzul_ en nu MyLittlePonyO_o?) xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het nieuwe systeem heel erg interessant (met tokens)

 

Alleen het kan nog beter, want nu is het zo dat je nog niks kan kopen? Of ligt dat aan mij? :D

 

Het zou ook erg gaaf zijn als je tokens aan elkaar kan verkopen en kopen. Ook voor real-life geld.

Ik ben ook benieuwd naar anders ideeën, hebben jullie nog leuke ideeën? (Ik wil me trouwens niet als een godlike of admin gedragen hoor, ik ben gwn nieuwsgierig :P)

 

Grtjs.

Robink2000 

Het is een test, dus geduld is een schone zaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar alsnog nee, ik zou het oneerlijk vinden als je ranks kan kopen met tokens, als je bijv voor 100 tokens 50 % van je donatie af kan laten gaan dan wel maar anders niet

 

Max 10%. Kan je wel promoten op winkel dat mensen moeten voten voor korting. Ik denk dat <10% korting dat wel waard is. Zn server kost volgens mij best veel geld dus sws niet zomaar 50% korting geven :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat de optie om alles via tokens te kunnen aanschaffen mogelijk gemaakt moet kunnen worden. Voor de kleine dingen heb je een normaal aantal tokens nodig, en voor ranks en andere grote dingen bijvoorbeeld een groot tot groter aantal tokens. Zo kunnen trouwe spelers op lang termijn sparen voor bijvoorbeeld een rank.  Zoals eerder was aangegeven, moeten tokens dan wel sowieso alleen via voten verkrijgbaar zijn en niet voor echt geld.

 

(Even offtopic; wat wordt je nick volgende maand MineTigo, _iAzul_ en nu MyLittlePonyO_o?) xD

Ik ben het hiermee eens. De ranks waren alleen als bedankje bedoeld neem ik aan voor de donaties. 

Ranks kunnen krijgen via tokens is ook een goede manier, aangezien voten erg belangrijk is voor de server. 

 

Ik denk wel dat het erg belangrijk is om de ranks 'veel' tokens te laten kosten, anders heb je elke week 20 godlike++ er bij, niet echt nice denk ik. 

 

Misschien is het ook wel een leuk idee om verschillende commands te kunnen aanschaffen? Misschien met een tijdlimiet erop.. 

Bijv dat je als user dan /spa kunt kopen voor een dag voor een x aantal tokens. En voor andere commands net zo. 

 

Groet,

ShoozNL

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het hiermee eens. De ranks waren alleen als bedankje bedoeld neem ik aan voor de donaties.

Ranks kunnen krijgen via tokens is ook een goede manier, aangezien voten erg belangrijk is voor de server.

Ik denk wel dat het erg belangrijk is om de ranks 'veel' tokens te laten kosten, anders heb je elke week 20 godlike++ er bij, niet echt nice denk ik.

Misschien is het ook wel een leuk idee om verschillende commands te kunnen aanschaffen? Misschien met een tijdlimiet erop..

Bijv dat je als user dan /spa kunt kopen voor een dag voor een x aantal tokens. En voor andere commands net zo.

Groet,

ShoozNL

Torchcraft maakt alleen maar verlies als je ranks kan kopen met tokens. Ik vind eigenlijk dat tokens alleen gebruikt kunnen worden voor ingame items.

Vorige vote systeem hadden we ook niks wat je kon ruilen voor ranks en was er niks aan de hand. Waarom mu wel?

Ik denk dat pixiio dit gedaan heeft om het aantrekkelijker te maken om te voten. Je hebt meer vrijheid om te doen met je rewards dan voorheen.

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat de optie om alles via tokens te kunnen aanschaffen mogelijk gemaakt moet kunnen worden. Voor de kleine dingen heb je een normaal aantal tokens nodig, en voor ranks en andere grote dingen bijvoorbeeld een groot tot groter aantal tokens. Zo kunnen trouwe spelers op lang termijn sparen voor bijvoorbeeld een rank.  Zoals eerder was aangegeven, moeten tokens dan wel sowieso alleen via voten verkrijgbaar zijn en niet voor echt geld.

 

(Even offtopic; wat wordt je nick volgende maand MineTigo, _iAzul_ en nu MyLittlePonyO_o?) xD

Gaat niet gebeuren, dan zou TorchCraft niet meer rendabel zijn om te runnen.

 

Trouwe leden kunnen altijd nog mee doen als Topvoter wat ook al een grote beloning kan opleveren. Weinig servers doen dit naar mijn weten, dus volgens mij hebben de meeste al niet te klagen. :)

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het hiermee eens. De ranks waren alleen als bedankje bedoeld neem ik aan voor de donaties. 

Ranks kunnen krijgen via tokens is ook een goede manier, aangezien voten erg belangrijk is voor de server. 

 

Ik denk wel dat het erg belangrijk is om de ranks 'veel' tokens te laten kosten, anders heb je elke week 20 godlike++ er bij, niet echt nice denk ik. 

 

Misschien is het ook wel een leuk idee om verschillende commands te kunnen aanschaffen? Misschien met een tijdlimiet erop.. 

Bijv dat je als user dan /spa kunt kopen voor een dag voor een x aantal tokens. En voor andere commands net zo. 

 

Groet,

ShoozNL

leuk idee maar 1 dag  is overdreven mischien korter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...