Spring naar bijdragen

oude momenten


CocoThePinguin

Aanbevolen berichten

Hallo torchcrafters,

Ik ben Djcoco0611 en speel al sinds november 2012.

Ondertussen zijn we 2015 en is torchcraft heel anders geworden.

Dit topic is de bedoeling om de oude leuke momenten weer op te halen.

Zoals dat torchcraft vroeger alleen survival had en dat er ondertussen veel gamemodes zijn

Dus vul maar aan.

Wat herinner je nog vanaf de dag dat je hier speelde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herinnerde me de lobby; 1grote glazen bol met in het midden een grote mooie boom.

Je werd gespawnd aan de oostkant. West zat games, noord zat survival en zuid zat pvp (nu factions).

Ik kwam de eerste keer op Tc op 6 december 2012. Ik werd meteen gebanned door RonaldHofman, ik wou mensen op "q" laten drukken met diemonds in hun hand, goede oude tijden. 

Ik teamde met fonswoudenberg, die mij later verraadde door me te griefen. Ik ging een kleine tijd naar games,en toen weer terug naar survival, dasr teamde ik met haajo123; nog steeds.

Oh verkeerde topic, haha. Ik moest naar het "stel je voor" topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die goeie oude tijd. Ben 4 uur op zoek geweest naar ren leuke server, die aan mijn "eisen" voldeed. Toen kwam ik bij TorchCraft. De survivalserver. Toen sparende ik als nieuw persoon bij de quiz,wat een beetje fout ging. En toen kwam ik uit in de region molten. En ik vond het zo leuk dat ik bleef. Samen met Catshuis bouwde ik een shop vlak bij de regionpaal. Dit ging gied, totdat offline shops kregen. Toen ging ik meer aan projecten beginnen. Eerst een stad in molten, toen in redstone7 en nu zit ik in de middel of nowhere mijn project te maken. In de tussentijd kwamen vele gamemodes, pvp daarna games, en toen steeds meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...