Spring naar bijdragen

Twitch/YouTube Egonpersyn/MasterDium


Egonpersyn7

Aanbevolen berichten

Hoi torchcrafters,
De komende week en een half zal ik geen YouTube video's plaatsen en zal ik niet streamen: maar ik wil wel mijn komende event in deze forum plaatsen!

YOUTUBE
Iron titan [iron farm] 'Build' 2500 iron per uur (3delen)

TWITCH
10h stream donderdag 2April2015
[dit zal gekombineerd worden met givingways op alle slots (bijna XP bv niet skywars) ]


Twitch: http://twitch.tv/egonpersyn
YouTube: [Link verwijderd] Omdat: we meer dan één server spelen! Ik versta dat we geen reclame mogen maken dus volkomen begrijpbaar! 'MasterDium'

 

in deze forum worden nog meer events meegedeeld!

post-6608-0-09899300-1427143971_thumb.jp

bewerkt door Egonpersyn7
Het is niet toegestaan om server IP's van andere servers te promoten of te plaatsen in je video. De link van youtube mag worden terug gezet als men alleen Torchcraft speelt en geen reclame maakt voor andere minecraft servers.
  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stream mee met egonpersyn en maak samen met heb YouTube video's! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb je een vraag over skyblock of over andere slots?

Stel ze dan in deze forum. Dan zullen wij kijken om er een video van te maken.

Bijvoorbeeld:

Hoe maak je een modern huis?

Hoe maak je een riet farm...

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

AGE11

Wij maken niet alleen video's van minecraft en ook niet alleen op de server Tc. Maar daar zal ik ook geen reclame voor maken voor de ander servers. U kunt altijd op mijn kanaal terecht voor meer video's dan minecraft en minecraft Torchcraft. Dus abonneer zeker! :D

QWARD

Inderdaad het is van een site ik wouw het lekker eenvoudig houden er zullen wel meer intro's komen ! Heb je zelf een iedee voor een intro voor mijn kanaal kan je altijd de intro eens sturen via privé bericht. En ja ik vind dat er daar niets mis mee is :)

RAKKER20

Je kan altijd via twitch via de panels (info) de stream week bijhouden daar staan ook alle games dat ik komende week ga spelen vermeld! Maar heb je een leuk,tof spel kan je me het altijd eens doorsturen via privé bericht!

mvg Egon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AGE11

Wij maken niet alleen video's van minecraft en ook niet alleen op de server Tc. Maar daar zal ik ook geen reclame voor maken voor de ander servers. U kunt altijd op mijn kanaal terecht voor meer video's dan minecraft en minecraft Torchcraft. Dus abonneer zeker! :D

 

Je hoeft mij geen 'u' te noemen hoor, dan voel ik me zo oud. Ik zal zeker abonneren

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

"De aller eerste game video is er"

Hopelijk genieten er jullie van! [Kijkje op ons Island]

Kwaliteit staat nog niet op punt

maar tegen de volgende video zal de kwaliteit Hd zijn!

https://www.youtube.com/watch?v=LwdBEKDHrpO

 

EDIT: Kijk de video niet op full screen :)

Als je niet via de link de video kan bekijken ga dan via ons kanaal naar

video's en klik op de laatste nieuwe :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bewerkt door Xoezer, 03 april 2015 - 14:01 . 


Het is niet toegestaan om server IP's van andere servers te promoten of te plaatsen in je video. De link van youtube mag worden terug gezet als men alleen Torchcraft speelt en geen reclame maakt voor andere minecraft servers.

 

Wait a sec... Dus als je een filmpje maakt op je eigen YouTube kanaal op een andere server... 3 weken later.. Maak je een filmpje over TorchCraft, mag je dus niet je filmpje van TorchCraft hier plaatsen? :/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bewerkt door Xoezer, 03 april 2015 - 14:01 . 

Het is niet toegestaan om server IP's van andere servers te promoten of te plaatsen in je video. De link van youtube mag worden terug gezet als men alleen Torchcraft speelt en geen reclame maakt voor andere minecraft servers.

 

Wait a sec... Dus als je een filmpje maakt op je eigen YouTube kanaal op een andere server... 3 weken later.. Maak je een filmpje over TorchCraft, mag je dus niet je filmpje van TorchCraft hier plaatsen? :/

Filmpjes die gaan over torchcraft kun je plaatsen bij video's, daarvoor is het tenslotte gemaakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...