Spring naar bijdragen

Stop godlike neem torch


BelgiumFury

Aanbevolen berichten

Of je maakt een lijst met voorgestelde ideetjes en uiteindelijk mogen mensen 3 favorieten geven, welk je zeker erin wilt hebben (Misschien ook 1 geven welke je absoluut niet erin wilt en waarom). Zo krijg je een ovetzicht voor functies die mensen graag willen zien.

maak ik later ook enquete over ;)

 

hier tijdelijke resultaten

klik er op los 

 

support-7022-0-66734900-1427211646_thumb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opzich kan een nieuwe rank wel, maar dan moet er nog wat aan gesleuteld worden om tot het totaalplaatje te komen. De functies die daar opgesomd staan moeten dan drastisch veranderen, zit niet echt iets interessant tussen naar mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na jullie meningen gelezen te hebben, zie ik dat er steeds terug wordt verwezen naar Godlike, de functies en de kosten boven de 100 euro. Ik heb hieruit een aangepast idee opgemaakt:

 

 

Huidige ranks op de schop.

 

Functies los beschikbaar maken. Op deze manier kan iedereen aanschaffen wat hij/zij wil gebruiken.

 

Sommige users willen bijvoorbeeld geen fly of god maar wel een sign shop. "Je kan fly of god uitzetten als Godlike"; ja dat klopt, maar het argument is dat de verleiding er is om het toch te gebruiken, en het aanschaf bedrag van minimaal 50 euro is voor sommige te hoog.

 

Met het los beschikbaar maken van functies kan er meer gekocht worden door spelers, omdat je hiermee de beperking wegneemt van het eenmalig aanschaffen van een rank.

 

De aantal functies die los te kopen zijn, komen in totaal duurder uit te vallen dan het aanschaffen van een huidige rank. Hiermee kan de server meer omzet behalen, en tegelijkertijd meer aan de wensen van spelers voldoen door flexibeler te zijn. Dus elke functie een eigen aanschafprijs.

 

Tevens kunnen er "kits" met een tijdlimiet in de winkel toegevoegd worden. Deze vervallen na een maand waarna ze opnieuw aangeschaft kunnen worden. Deze kits zijn dan geen functies, maar meer zoiets als de "effecten" in de Lobby. Suggesties kunnen besproken worden. Deze kunnen elke maand gewoon aangepast worden naar aanvraag en belangstelling.

 

Degene die nu ranks hebben houden de functies die daar bij horen, zodat hun donatie beloond blijft. De ranks gaan weg en worden vervangen met een ander systeem. Ik noem wat tags en kleur als voorbeeld. Dit systeem is een voorbeeld van wat er mogelijk is.

#1 (Donator - paars) - Spelers die een X-aantal gedoneerd hebben krijgen een status.

#2 (Loyal - geel) - Spelers die een X-aantal uur online geweest zijn krijgen een status.

#3 (Elite - groen) - Spelers die #1 en #2 hebben behaald krijgen een gecombineerde status.

 

Nieuwe commando's:

/clist - zodat spelers kunnen zien over welke functies ze beschikken.

/klist - zodat spelers kunnen zien over welke kits ze beschikken.

 

Nieuwe functies of kits:

- users kunnen een upgrade kopen om hun naam in de chat wit te maken ipv. donkergrijs, zodat ze beter opvallen.

(deze lijst kan flink uitgebreid/aangepast worden)

 

Voor de duidelijkheid:

Alle huidige functies komen dan los beschikbaar in de winkel.

Spelers kunnen zelf kiezen wat ze willen kopen.

- Gate signs

- Portal signs

- Shop signs

- Fly

- God

- Nightvision

- Backpack

etc. etc.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na jullie meningen gelezen te hebben, zie ik dat er steeds terug wordt verwezen naar Godlike, de functies en de kosten boven de 100 euro. Ik heb hieruit een aangepast idee opgemaakt:

 

 

Huidige ranks op de schop.

 

Functies los beschikbaar maken. Op deze manier kan iedereen aanschaffen wat hij/zij wil gebruiken.

 

Sommige users willen bijvoorbeeld geen fly of god maar wel een sign shop. "Je kan fly of god uitzetten als Godlike"; ja dat klopt, maar het argument is dat de verleiding er is om het toch te gebruiken, en het aanschaf bedrag van minimaal 50 euro is voor sommige te hoog.

 

Met het los beschikbaar maken van functies kan er meer gekocht worden door spelers, omdat je hiermee de beperking wegneemt van het eenmalig aanschaffen van een rank.

 

De aantal functies die los te kopen zijn, komen in totaal duurder uit te vallen dan het aanschaffen van een huidige rank. Hiermee kan de server meer omzet behalen, en tegelijkertijd meer aan de wensen van spelers voldoen door flexibeler te zijn. Dus elke functie een eigen aanschafprijs.

 

Tevens kunnen er "kits" met een tijdlimiet in de winkel toegevoegd worden. Deze vervallen na een maand waarna ze opnieuw aangeschaft kunnen worden. Deze kits zijn dan geen functies, maar meer zoiets als de "effecten" in de Lobby. Suggesties kunnen besproken worden. Deze kunnen elke maand gewoon aangepast worden naar aanvraag en belangstelling.

 

Degene die nu ranks hebben houden de functies die daar bij horen, zodat hun donatie beloond blijft. De ranks gaan weg en worden vervangen met een ander systeem. Ik noem wat tags en kleur als voorbeeld. Dit systeem is een voorbeeld van wat er mogelijk is.

#1 (Donator - paars) - Spelers die een X-aantal gedoneerd hebben krijgen een status.

#2 (Loyal - geel) - Spelers die een X-aantal uur online geweest zijn krijgen een status.

#3 (Elite - groen) - Spelers die #1 en #2 hebben behaald krijgen een gecombineerde status.

 

Nieuwe commando's:

/clist - zodat spelers kunnen zien over welke functies ze beschikken.

/klist - zodat spelers kunnen zien over welke kits ze beschikken.

 

Nieuwe functies of kits:

- users kunnen een upgrade kopen om hun naam in de chat wit te maken ipv. donkergrijs, zodat ze beter opvallen.

(deze lijst kan flink uitgebreid/aangepast worden)

 

Voor de duidelijkheid:

Alle huidige functies komen dan los beschikbaar in de winkel.

Spelers kunnen zelf kiezen wat ze willen kopen.

- Gate signs

- Portal signs

- Shop signs

- Fly

- God

- Nightvision

- Backpack

etc. etc.

Nee, we gaan in ieder geval niet apart functies in de winkel zetten.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal erg interessant. Maar hoe zit het nou met de nieuwe EULA? Volgens mij is die nog niet vervallen en zou de helft van deze functies niet mogen.

kleinste probleem kan elk moment gewijzigd worden en de meeste functie's mogen

 

edit: mensen als je ertegen bent ik kan zien wie welke enquete heeft gemaakt wie er tegen is maakt er soms 6 :(

 

maar nu kan jee er maar 1 maken per persoon :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal erg interessant. Maar hoe zit het nou met de nieuwe EULA? Volgens mij is die nog niet vervallen en zou de helft van deze functies niet mogen.

Deze wordt door heel weinig servers maar nageleefd. Mojang heeft zelfs nog geen één waarschuwing uitgegeven. Het wordt volgens mij gewoon gedoogd.

 

En zeker nu Microsoft de eigenaar is van Mojang zie ik dit niet gebeuren, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken. En stel dat er ook veranderingen moeten worden doorgevoerd dan zal dit geen probleem zijn aangezien de oude ranks dan gewoon blijven staan.

 

Maargoed, lijkt me geen discussie voor dit topic, maar wou het wel even ophelderen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind het een goed idee.

alleen dan moet dit wel de final rank zijn. want zoals al eerder is gezegd word het anders echt veels teveel geld.

wat ik er nog aan zou verranderen is iets minder spullen geven. je zegd bijvoorbeeld 30k claim blocks 1k money een extra kit en een volledige pack van skuls een creeper skul en nog wat andere dingen.

dit staat nog los van alle extra funkties die je erbij krijgt. deze spullen zijn al bij elkaar los in de shop ongeveer 25 euro. dan zou je de funkties er dus gratis bij krijgen en dat lijkt me ook niet eerlijk

 

wat ik eraan zou doen is:

ik zou de creeper skul, de pack skuls weghalen. Van 30k claim blocks 10k claim blocks maken, omdat je bij god++ ook al 20k claim blocks hebt ge kregen.

 

als dat weg is zou ik het wel wat normalere rank upgreat vinden.

 

jullie kunnen er natuurlijk niet mee eens zijn omdat je dan minder spullen krijgt maar ik vind het wel wat redelijker zo.

 

verder  vond ik het een heel goed idee en hoop dat het in werking word gezet.

suc6

 

groet alexcool12321

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind het een goed idee.

alleen dan moet dit wel de final rank zijn. want zoals al eerder is gezegd word het anders echt veels teveel geld.

wat ik er nog aan zou verranderen is iets minder spullen geven. je zegd bijvoorbeeld 30k claim blocks 1k money een extra kit en een volledige pack van skuls een creeper skul en nog wat andere dingen.

dit staat nog los van alle extra funkties die je erbij krijgt. deze spullen zijn al bij elkaar los in de shop ongeveer 25 euro. dan zou je de funkties er dus gratis bij krijgen en dat lijkt me ook niet eerlijk

 

wat ik eraan zou doen is:

ik zou de creeper skul, de pack skuls weghalen. Van 30k claim blocks 10k claim blocks maken, omdat je bij god++ ook al 20k claim blocks hebt ge kregen.

 

als dat weg is zou ik het wel wat normalere rank upgreat vinden.

 

jullie kunnen er natuurlijk niet mee eens zijn omdat je dan minder spullen krijgt maar ik vind het wel wat redelijker zo.

 

verder  vond ik het een heel goed idee en hoop dat het in werking word gezet.

suc6

 

groet alexcool12321

 

Final rank ligt aan de minecraft updates?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee ik wil alleen weten hoeveel mensen het willen die resultaten moeten naar pix

Die resultaten kloppen ook niet echt, ik vind het idee namelijk niet boring (vertaald saai), maar ik vind het gewoon een minder idee. Dus misschien in plaats van suppperrrr (goed idee), leuk (leuk maar het mist nog wat), gewoon(heb geen mening), boring(slecht idee), koop geen ranks(deze is goed)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die enquete is er niet voor de mening ik moet toch op een (simpele) manier weten hoeveel mensen het willen nu een 60% mensen die het wilt

Die enquête gaat in ieder geval niet helpen aangezien je niet weet of er mensen voten die helemaal niet meer spelen. Gewoon reageren dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...