Spring naar bijdragen

Stop godlike neem torch


BelgiumFury

Aanbevolen berichten

Dat lijkt me zeker een goed idee, users moeten uiteraard ook nog iets kunnen inbrengen de PvP.

Op Survival1/Survival2 zou zo'n rank misschien nog wel genoeg functies kunnen bevatten, maar fix dan eerst ook alle functies die andere ranks nog niet hebben gekregen die ze wel belooft is.

Persoonlijk lijkt mij op Prison/Skyblock de huidige ranks goed genoeg.

Een nieuwe rank staat nog niet op de planning tenzij veel leden dit graag hebben.

 

Een aantal dingen werken op dit moment nog niet en deze worden zo snel mogelijk gefixed. (komt ook door 1.8) Ook komt er binnenkort nog een extra functie voor Godlike++ zoals eerder beloofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen die zegt dat je dalijk op een rank van 200 euro zit: je bent niet verplicht het te kopen, en uiteindelijk gaat het er om dat je de server steunt met je donaties. Na langere tijd vervelen omdat het niet meer leuk is? Zet de functies dan uit. Zoals al is geschreven in de voorwaarden, Pixiio kan functies ontnemen en toevoegen aangezien het om een donatie gaat. Als deze functie zou komen, 100 euro, 125 euro of 150 euro, ik neem 'm alleen al om de server te steunen (dat is in mijn geval, dus niet iedereen denkt zo). Deze rank zal dus denk ik eerder voor de mensen zijn die de server daadwerkelijk willen steunen.

Ook is het fijn om een nieuwe rank te creëren, dadelijk zijn er zoveel godlike++'ers waardoor er geen inkomsten meer zijn omdat iedereen al de hoogste rank heeft. Met deze nieuwe rank zijn er meer inkomsten waardoor de toekomst van TorchCraft net iets zekerder is.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen die zegt dat je dalijk op een rank van 200 euro zit: je bent niet verplicht het te kopen, en uiteindelijk gaat het er om dat je de server steunt met je donaties. Na langere tijd vervelen omdat het niet meer leuk is? Zet de functies dan uit. Zoals al is geschreven in de voorwaarden, Pixiio kan functies ontnemen en toevoegen aangezien het om een donatie gaat. Als deze functie zou komen, 100 euro, 125 euro of 150 euro, ik neem 'm alleen al om de server te steunen (dat is in mijn geval, dus niet iedereen denkt zo). Deze rank zal dus denk ik eerder voor de mensen zijn die de server daadwerkelijk willen steunen.

Ook is het fijn om een nieuwe rank te creëren, dadelijk zijn er zoveel godlike++'ers waardoor er geen inkomsten meer zijn omdat iedereen al de hoogste rank heeft. Met deze nieuwe rank zijn er meer inkomsten waardoor de toekomst van TorchCraft net iets zekerder is.

   'Ook is het fijn om een nieuwe rank te creëren, dadelijk zijn er zoveel godlike++'ers waardoor er geen inkomsten meer zijn omdat iedereen al de hoogste rank heeft.'  Er zijn maar weinig mensen die heel lang op TorchCraft zitten. Verder zijn er ook kits en andere dingen die je apart kunt 'kopen'.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwe rank is geen slecht idee, maar zoals al is vermeld komen de dingen die je bij deze "Torch" rang zou krijgen heel erg over een met hetgeen dat al bestaat. Een server blijft groeien en daar komen kosten bij kijken, natuurlijk komen en gaan er veel mensen, maar een server moet zich blijvend ontwikkelen en zo komen er nieuwe items en ranks. Al zou dit op lopen tot 500 voor een rang.

 

Een andere oplossing op de ranks zou een membership kunnen zijn om de kosten te dekken, maar ik geloof niet dat dit meer mogelijk is na alle ranks die zijn uitgebracht.

 

Ieder kan de rang kopen indien zij dit leuk vinden, ook kun je als Godlike++ spelen zoals iemand die niet gedoneerd heeft. 

 

Mocht er een nieuwe rang komen dan moet dit idee nog even iets verder uitgedacht worden en misschien zijn er wel leuke plugins met leuke nieuwe mogelijkheden voor verschillende speltypen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen die zegt dat je dalijk op een rank van 200 euro zit: je bent niet verplicht het te kopen, en uiteindelijk gaat het er om dat je de server steunt met je donaties. Na langere tijd vervelen omdat het niet meer leuk is? Zet de functies dan uit. Zoals al is geschreven in de voorwaarden, Pixiio kan functies ontnemen en toevoegen aangezien het om een donatie gaat. Als deze functie zou komen, 100 euro, 125 euro of 150 euro, ik neem 'm alleen al om de server te steunen (dat is in mijn geval, dus niet iedereen denkt zo). Deze rank zal dus denk ik eerder voor de mensen zijn die de server daadwerkelijk willen steunen.

Ook is het fijn om een nieuwe rank te creëren, dadelijk zijn er zoveel godlike++'ers waardoor er geen inkomsten meer zijn omdat iedereen al de hoogste rank heeft. Met deze nieuwe rank zijn er meer inkomsten waardoor de toekomst van TorchCraft net iets zekerder is.

Als je de server daadwerkelijk wilt steunen kan je ook gewoon doneren, dan heb je geen rank nodig.. Dus in feite ben je net als de rest je wilt iets voor je donatie hebben :P

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen die zegt dat je dalijk op een rank van 200 euro zit: je bent niet verplicht het te kopen, en uiteindelijk gaat het er om dat je de server steunt met je donaties. Na langere tijd vervelen omdat het niet meer leuk is? Zet de functies dan uit. Zoals al is geschreven in de voorwaarden, Pixiio kan functies ontnemen en toevoegen aangezien het om een donatie gaat. Als deze functie zou komen, 100 euro, 125 euro of 150 euro, ik neem 'm alleen al om de server te steunen (dat is in mijn geval, dus niet iedereen denkt zo). Deze rank zal dus denk ik eerder voor de mensen zijn die de server daadwerkelijk willen steunen.

Ook is het fijn om een nieuwe rank te creëren, dadelijk zijn er zoveel godlike++'ers waardoor er geen inkomsten meer zijn omdat iedereen al de hoogste rank heeft. Met deze nieuwe rank zijn er meer inkomsten waardoor de toekomst van TorchCraft net iets zekerder is.

 

als je de server wilt steunen er staat volgens mij nog altijd in de winkel een donatie knop dus doneer daar een miljoen ofzo dat kan de server nog wel even vooruit :P

 

ik vind het geen goed idee want de oudere god++ zullen wel doneren maar de nieuwe users denken van 'moet ik nou 100 euro doneren om net zo goed te kunnen worden als de gemiddelde speler hier?

 

en nee niet zeggen 'je kunt als user ook wel rijk/goed oid worden' want dat duurt 10 X zolang als een persoon met 'torch'.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een leuk idee, weer eens wat nieuws. Het liefste geen 150,- , dat wordt wel een beetje aan de dure kant. De lijn van 25,- aanhouden is beter inderdaad, onder andere voor TopVoter winnaars.

 

Het is inderdaad ook niet slim om nog een rank voor Factions te bedenken, voor je het weet zijn het weer te goede kits en moet alles weer naar beneden gehaald worden.(@qwardgames)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je de server wilt steunen er staat volgens mij nog altijd in de winkel een donatie knop dus doneer daar een miljoen ofzo dat kan de server nog wel even vooruit :P

 

ik vind het geen goed idee want de oudere god++ zullen wel doneren maar de nieuwe users denken van 'moet ik nou 100 euro doneren om net zo goed te kunnen worden als de gemiddelde speler hier?

 

en nee niet zeggen 'je kunt als user ook wel rijk/goed oid worden' want dat duurt 10 X zolang als een persoon met 'torch'.

 

Ik ken genoeg servers met ranks rond de 150,- / 250,-  :P, maar het klopt wel inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik ben er niet zo enthousiast over. Als we er steeds maar ranks bij blijven verzinnen, zitten we over een tijdje op de $200.

 

Ook:

  • Oranje kleur, dat hebben Vip++'ers al.
  • Invisible lijkt mij niet handig, ik kan me voorstellen dat sommigen hier misbruik van zullen maken. Ook lijkt het veel op /vanish, wat moderators hebben.
  • De skin van een speler krijgen kan ook al, enkel je skin veranderen.
  • /give is ook niet handig. Als je bijvoorbeeld 30 stacks met troep naar iemand stuurt kan dit zeer vervelend zijn.
  • Ik twijfel over de command om de kleur van je tekst te veranderen. Dit valt waarschijnlijk heel erg op en is niet fijn voor andere users.
  • Waarom over water lopen als je ook /fly hebt?
  • Met /dis kan je er ook al voor zorgen dat mobs niet geïnteresseerd in je zijn.
  • In de /god mode zullen mobs je ook volgen zonder je pijn te doen.
  • 'Met /... kan je veranderen in elke entity.' Daar bestaat /dis dus voor. Hoogstens zouden er een paar nieuwe disguises bijkomen.
  • 100 homes krijg je bij Godlike ook al.

 

150 home's dan 

/give moet geacepteerd worden

die comand voor de tekst blijft 

in elke entity daar telt ook minecart boat en etc onder 

oke dan veranderen we oranje in een ander kleur iemand een idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

x

 

100 is iets anders dan 200 hé ik ga gewoon door met bij alles 25 optrekken er zijn servers met ranks van €250 maar dat lijkt me te duur

x

Juist en zelf al komen er nieuwe dingen er zal minder winst zijn dan met een nieuwe coole rank.

 

Misschien leuk om de naam "Torchator" te doen? Ivm de groote donatie :P

Jipee ik zocht nog een goede naam

 

x

ik ben aan het kijken voor meer ideetjes voor deze rank dit is ook nog maar de alfa versie ik vraag jullie mening als jullie iets willen toevoegen doe je maar hier dan kijk ik als ik het tof vind

 

x

Juist was ook mijn idee

 

 

bedankt voor de steun freedom

en spagh  het zo een beetje mijn idee maar in dat opzicht heb je gelijk de mod en owners beslissen natuurlijk

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik citeer Kilenib even.. ik ben aan het kijken voor meer ideetjes voor deze rank dit is ook nog maar de alfa versie ik vraag jullie mening als jullie iets willen toevoegen doe je maar hier dan kijk ik als ik het tof vind.

Hoezo als jij het tof vind?? haha je bent grappig, maar er is nu eenmaal één Boss en dat is Pixxio.. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik citeer Kilenib even.. ik ben aan het kijken voor meer ideetjes voor deze rank dit is ook nog maar de alfa versie ik vraag jullie mening als jullie iets willen toevoegen doe je maar hier dan kijk ik als ik het tof vind.

Hoezo als jij het tof vind?? haha je bent grappig, maar er is nu eenmaal één Boss en dat is Pixxio.. :lol:

dat is een feitje 

maar het is een beetje mijn ideetje mijn oficiele voorstelling doe ik als hij volledig af is in een ticket

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...