Cees 318 Bericht rapporteren Geplaatst 26 maart 2015 Kunnen we niet gewoon af van dat hele idee om de chat een andere kleur te geven? 1 ¶FreedomFighterNL™ > Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Spaghettisliert3 1329 Bericht rapporteren Geplaatst 26 maart 2015 Dat probeerde ik ook te zeggen Goed idee Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Leonarda9 128 Bericht rapporteren Geplaatst 26 maart 2015 Vip is paars Oh ja idd Vergeten xD Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
BelgiumFury 70 Bericht rapporteren Geplaatst 26 maart 2015 Kunnen we niet gewoon af van dat hele idee om de chat een andere kleur te geven? Dat probeerde ik ook te zeggen Goed idee te veel mensen tegen = niet dus geen keur chat nergens en nooit niet op TC Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
¶FreedomFighterNL™ 313 Bericht rapporteren Geplaatst 27 maart 2015 Maar wat wil Pixiio nou weten? Welke functies we willen of gewoon ofdat we het willen of niet? Wilt hij alleen weten ofdat we het willen maak dan een poll op de forum. Dan kan Pixiio ook zien wie allemaal ja zeggen en kan je niet cheaten (bij enquete online kan je gewoon met proxy voten...). 1 Everttwix > Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
BelgiumFury 70 Bericht rapporteren Geplaatst 27 maart 2015 Maar wat wil Pixiio nou weten? Welke functies we willen of gewoon ofdat we het willen of niet? Wilt hij alleen weten ofdat we het willen maak dan een poll op de forum. Dan kan Pixiio ook zien wie allemaal ja zeggen en kan je niet cheaten (bij enquete online kan je gewoon met proxy voten...) beide freedom Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
BelgiumFury 70 Bericht rapporteren Geplaatst 27 maart 2015 Maar wat wil Pixiio nou weten? Welke functies we willen of gewoon ofdat we het willen of niet? Wilt hij alleen weten ofdat we het willen maak dan een poll op de forum. Dan kan Pixiio ook zien wie allemaal ja zeggen en kan je niet cheaten (bij enquete online kan je gewoon met proxy voten...). en ook 2 dingen wrm niet ik kan het ip van de voter zien en zonder mc naam telt de vote niet edit : tijdelijke resultaten 38 superrrrrrrr 15 leuk 8 gewoon 38 boringggg Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
¶FreedomFighterNL™ 313 Bericht rapporteren Geplaatst 27 maart 2015 en ook 2 dingen wrm niet ik kan het ip van de voter zien en zonder mc naam telt de vote niet edit : tijdelijke resultaten 38 superrrrrrrr 15 leuk 8 gewoon 38 boringggg Hoeveel stemmen zijn er nep dan? 2 pontis en Cees > Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Cees 318 Bericht rapporteren Geplaatst 27 maart 2015 Hoeveel stemmen zijn er nep dan? Het is ook niet echt een objectieve enquête. 1 ¶FreedomFighterNL™ > Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Pixiio 2805 Bericht rapporteren Geplaatst 27 maart 2015 We weten genoeg. Bedankt iedereen voor zijn suggesties, we gaan het zien 3 BelgiumFury, WickedCyborg en ¶FreedomFighterNL™ > Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites