Spring naar bijdragen

Youtube-rank


DaanHeerw

  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet de youtube-rank er komen?

    • Ja
      9
    • Nee
      1


Aanbevolen berichten

Beste Torchcraft-spelers

 

Waarom dit topic is aangemaakt.

Aangezien er in het topic: ''stop godlike, neem Torch!'' een discussie over een zogenaamde

youtube-rank gaande was. Graag wil ik jullie mening hierover. Ik zal de mijne alvast geven.

 

Mij lijkt het wel leuk om een youtube-rank te hebben op Torchcraft. Je username krijgt bijvoorbeeld een kleur. Geen opvallende maar bijvoorbeeld wit. De meeste users zijn grijs, als je een youtuber wit zal geven zullen mensen hem herkennen maar zal de chat niet een regenboog worden. Hier nog een paar vragen, ik zou het waarderen als jullie die willen beantwoorden in de reacties.

 

De vragen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vraag 1: Vinden jullie het een goed idee om de youtube-rank op Torchcraft te doen?

(niet? ga meteen naar Vraag 4!)

Vraag 2: Welke kleur zou de youtuber in de chat moeten hebben?

Vraag 3: Wat vinden jullie de minimale abonnees om de youtube-rank te krijgen?

Vraag 4: Onderbouw je antwoorden met argumenten.

Vraag 5: Is er een minimale hoeveelheid video's die zijn kanaal moet hebben?

 

 

Hier mijn antwoorden

Vraag 1: Jawel

Vraag 2: Wit

Vraag 3: 200

Vraag 4: Ik vind het een goed idee omdat je mensen gaat stimuleren om ook aan Youtube op Torchcraft te doen. Ik vind ook dat de Youtuber wit moet praten in de chat aangezien het dan geen regenboog wordt maar toch opvalt dat hij er een is. De meeste users praten grijs in de chat. Ik vind de minimale hoeveelheid abonnees 200 omdat ik vind dat het wel voor een aantal personen moeten zijn die het verdienen, niet dat je 1 video maakt en je krijgt 20 á 30 abonnees en je hebt de youtube-rank al. En ik vind dat ze minimaal 5 video's op hun kanaal moeten hebben omdat je het anders te makkelijk krijgt.

 

Denk er ook aan om de hoofdvraag op de poll in te vullen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Jazeker

2.De naam: You zwart en Tube rood en gwn wit of grijs praten

3. Ik vind 200 erg veel ik zou zeggen 50 à 75

4. Mensen promoten zo Torchcraft, mensen kunnen zien dat hij een YouTuber is en naar zijn kanaal vragen en mensen gaan meer YouTuben hierdoor word TC en het forum (vooral het deel video's) een stuk gezelliger word :D

5. Ja 8 lijkt mij een goed aantal

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn antwoorden zijn

 

1 jawel het lijkt me erg leuk want dan weet je ook gelijk wie een youtuber is

2 ik vind wit niet heel handig omdat het toch wat minder op een rank lijkt.

ik zou persoonlijk voor licht bruin gaan of roze want dat zijn kleuren die nog niet in de chat zijn maar wel opvallen

3 ik vind 100 eigenlijk ook al voldoende

4 ik vind het een heel leuk idee omdat hierdoor komt de youtube meer in de spotlicht en dus ook een soort reclame voor torchcraft en zo breid de server zich dus uit. en als dit komt kunnen de mensen die een youtube video willen of erin willen het aan hun vragen of ze het voor hun willen maten etc.

ik vind dat de kanaal wel een min aan youtube videos moet hebben. ik zou zeggen iets van 20-30 min en dan zou ik ook een min aantal youtube videos per maand erbij zetten zoals 5 per maand maken.

 

verder vind ik dit een heel goed idee dat je het op deze manier in de forum zet en ik hoop dat het gaat lukken

 

groeten alexcool12321

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn antwoorden.

 

1.  Ja.

2. Wit

3. 1000 weetje waarom? Omdat er anders te veel mensen de rank kunnen krijgen. En 200 abonnees redelijk te halen is.

4. Youtuber rank is meer voor echte Youtubers. Je kwalitieit zal wel goed zijn als je 1000 abonnees hebt.

5. Minimaal 50

 

-Everttwix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag 1: Ja, leuk idee lijkt me?

 

Vraag 2: Een kleur die nog geen een rank heeft. Mijn voorkeur gaat uit naar lichtgeel met bruin. 

 

Vraag 3: Onder andere dat je op TorchCraft upload. Ik denk, aangezien ik weet dat in het begin abonnees krijgen erg lastig is, 100 - 150 abonnees wel een mooi aantal is. 

 

Vraag 4: Een YouTube rank stimuleert mensen om video's te gaan maken op / over TorchCraft. Wanneer mensen slim zijn en het ip in de beschrijving zetten, zullen andere mensen dit zien en de server joinen. Het trekt dus nieuwe mensen aan. Veel extra functies hoeven niet bij deze rank te zitten, al lijkt het me wel leuk om bv. een functie zoals /alert te hebben. Dit mag dan wel alleen gebruikt worden om een nieuwe video / stream aan te kondigen, maar dit is van latere zaak. 

 

Vraag 5: Ik neem aan dat als er een minimum aantal abonnees is, je toch wel al een aantal video's online hebt gegooid ;), maar je zou eventueel een minimum van 5 - 10 video's kunnen instellen. 

 

~Spaghettisliert3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn antwoorden zijn

 

1 jawel het lijkt me erg leuk want dan weet je ook gelijk wie een youtuber is

2 ik vind wit niet heel handig omdat het toch wat minder op een rank lijkt.

ik zou persoonlijk voor licht bruin gaan of roze want dat zijn kleuren die nog niet in de chat zijn maar wel opvallen

3 ik vind 100 eigenlijk ook al voldoende

4 ik vind het een heel leuk idee omdat hierdoor komt de youtube meer in de spotlicht en dus ook een soort reclame voor torchcraft en zo breid de server zich dus uit. en als dit komt kunnen de mensen die een youtube video willen of erin willen het aan hun vragen of ze het voor hun willen maten etc.

ik vind dat de kanaal wel een min aan youtube videos moet hebben. ik zou zeggen iets van 20-30 min en dan zou ik ook een min aantal youtube videos per maand erbij zetten zoals 5 per maand maken.

 

verder vind ik dit een heel goed idee dat je het op deze manier in de forum zet en ik hoop dat het gaat lukken

 

groeten alexcool12321

ik ben het hier niet mee eens aangezien het een beetje onzin is dat elke video 20/30 minuten moet zijn want soms is dat gewoon niet nodig zelfs de grootste YoutTubers niet altijd zo'n lange video heeft ook kan het natuurlijk niet zo zijn dat als je een maand het heel druk hebt en geen tijd hebt coor YouTube dat je je rank dan kwijt bent dit wou ik even kwijt ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het staff team moet bepalen. Het gaat niet alleen om subs maar ook kwaliteit van de filmpjes, likes en views. Bedoel maar ik kan ook een bot runnen om subs te krijgen....

Tevens iemand die 1000 subs heeft en vervolgens alleen maar scheld in zijn filmpjes wilt TorchCraft echt niet supporten.

Daarom zeg ik ook dat je kwaliteit goed moet zijn. Daar zit ook alles bij wat jij net zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het staff team moet bepalen. Het gaat niet alleen om subs maar ook kwaliteit van de filmpjes, likes en views. Bedoel maar ik kan ook een bot runnen om subs te krijgen....

Tevens iemand die 1000 subs heeft en vervolgens alleen maar scheld in zijn filmpjes wilt TorchCraft echt niet supporten.

dit spreekt eigenlijk voorzichtig het lijkt mij een goed idee om als je aan de dan ingestelde regels voldoet je het kan VRAGEN en dat de start dan kan beslissen of jij dit eigenlijk wel verdient :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is handiger als ze het moeten aanvragen via een ticket.

En Djcoco0611, Alles hier is een mening. Je wordt er niet op aangesproken met kritiek. Mensen geven alleen de voordelen en nadelen als ze het zo gaan doen als de ander het voorstelt. Begrijp je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar tegenwoordig krijg je nogal kritiek als je een mening en geeft en wat bedoelen ze met stop godlike neem torch?

Dat was een topic van kylenib die zijn eigen rank had bedacht (geen slecht idee trouwens). Hij noemde de rank "Torch". 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...