Spring naar bijdragen

Maandelijkse weggeefactie!!


nicebear83

Aanbevolen berichten

Hallo gezellige spelers!!

 

Ik heb gemerkt dat mijn winkelcentrum te vaak bezocht wordt. Daarom zat ik eraan te denken om er iets interessants bij te doen. Hieronder ga ik uitleggen hoe of wat dit gaat betekenen voor jullie als spelers.

 

Mijn winkelcentrum moet groter worden. Daarom heb ik 3 personen nodig die mij helpen om mee te bouwen. Ik zou dus graag willen dat personen die mij willen helpen hieronder laten weten dat ze willen helpen.

 

Ik kies 3 personen uit die mij mogen helpen en die dan ook een verassing krijgen.

Ik ga niet verklappen wat het wordt maar het wordt zeker netjes!

Dit doe ik dan ook via www.naamloten.nl

 

- alexcool 12321

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

 

Ook heb ik nog een verassing voor iedereen die mee wilt doen. Ik ga aan elke begin van de maand 3 large chesten uitdelen met allerlei spullen!. Dit kan gaan van een diamond tot aan een koekje. 

Ik kies 10 personen uit die het meeste in mijn winkelcentrum zijn en ook wat kopen. Uit die 10 spelers kies ik 3 personen die van mij een large chest krijgen.

 

 

Deze lijst wordt elke dag bijgewerkt!!!!!!!!!!!!!!!!        Uitslag van de trekking is op 01-04-2015

 

1    -

2    -

3    -

4    -

5    -

6    -

7    -

8    -

9    -

10  -

 

 

IK WENS IEDEREEN VEEL SUCCES!!!!  

 

EN BLIJF DIT FORUM BERICHT ELKE DAG CHEKKEN!!!!!

post-1885-0-75768500-1427366382_thumb.gi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou best willen helpen

ik ben redelijk vaak online. alleen het enige probleem dat kan opspelen is dat ik het af en  toe ook een beetje druk heb het het  pvp project. en ook natuurlijk met mijn eigen dingen een beetje.

samegevat:

ik wil graag mee helpen alleen kan soms gehinderd worden door andere dingen

 

groet alexcool12321

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...