Spring naar bijdragen

Tokens, Blijven of Weggaan?


Mervin

Tokens  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil je dat de tokens blijven?

    • Ja, zeker
      6
    • Nee, absoluut niet
      5
    • Geen mening
      0


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik heb dingen te vertellen over het token systeem. (merendeels over survival)

Het zou fijn zijn als jullie even de poll in te vullen, voor een overzicht voor de staff.

Voordelen

-Je kan dieren kopen.

-Je kan protectie blokjes kopen.

-Je krijgt 3 tokens per dag.

Nadelen

-Je verliest een winst van 50 protectie blokjes. (100 per vote, 3 votes per dag, nu 3 votes voor 250)

-Je krijgt geen diamanten meer.

-Je kan weinig kopen van je tokens.

-Het werkt (nog) niet altijd optimaal.

Mijn mening:

Ik vind dat het token systeem kan stoppen, en het oude systeem weer terug kan komen.

Ik zelf ben minder gemotiveerd om te voten door de tokens.

Er zijn ook meer nadelen dan voordelen.

Ik hoor graag jullie mening hierover, dit is voor mijn inzicht en voor het inzicht van de staff.

Mvg. Mervin Het kan zijn dat dit topic wordt verwijderd door een staff lid, dit zou ik niet erg vinden als dat van toepassing is, en het meeste van dit is een mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien handig als er in de poll ook iets staat van: "Ja maar dan moeten de beloningen wel veranderen", of iets wat daar op lijkt. Ik kan me voorstellen dat sommigen het systeem wel willen houden, maar dat de beloningen voor tokens dan anders moeten.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ik heb dingen te vertellen over het token systeem. (merendeels over survival)

Het zou fijn zijn als jullie even de poll in te vullen, voor een overzicht voor de staff.

Voordelen

-Je kan dieren kopen.

-Je kan protectie blokjes kopen.

-Je krijgt 3 tokens per dag.

Nadelen

-Je verliest een winst van 50 protectie blokjes. (100 per vote, 3 votes per dag, nu 3 votes voor 250)

-Je krijgt geen diamanten meer.

-Je kan weinig kopen van je tokens.

-Het werkt (nog) niet altijd optimaal.

Mijn mening:

Ik vind dat het token systeem kan stoppen, en het oude systeem weer terug kan komen.

Ik zelf ben minder gemotiveerd om te voten door de tokens.

Er zijn ook meer nadelen dan voordelen.

Ik hoor graag jullie mening hierover, dit is voor mijn inzicht en voor het inzicht van de staff.

Mvg. Mervin Het kan zijn dat dit topic wordt verwijderd door een staff lid, dit zou ik niet erg vinden als dat van toepassing is, en het meeste van dit is een mening.

 

ik zou graag andere  beloningen willen

Misschien handig als er in de poll ook iets staat van: "Ja maar dan moeten de beloningen wel veranderen", of iets wat daar op lijkt. Ik kan me voorstellen dat sommigen het systeem wel willen houden, maar dat de beloningen voor tokens dan anders moeten.

juist daar wou ik voor stemmen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...