Spring naar bijdragen

Kingdom?


  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Willen jullie kingdom?



Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik kijk al lang naar de kingdom dus ik vond het leuk om misschien op TC een kingdom server te hebben gewoon net als survival,creative....

 

Dan zijn er zeg maar ook gewoon verschillende kingdoms en je kan miss niet griefen?

 

laat het even weten?

 

,

Thomas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je beter de vraag 'Is dit moeilijk voor TorchCraft' weg kan halen, aangezien ik niet snap waarom mensen daar op 'nee' zouden drukken;

 

  • Je kan niet 'zomaar' een nieuwe gamemode starten. Hier zit veel werk en tijd in.
  • TorchCraft is een grote server met veel leden, waar er dan ongetwijfeld ook veel van op Kingdom gaan spelen. Er moeten dus (zoals @Pixels_Gamer al zei) goede regels komen en actieve moderators die er op letten dat niemand deze overtreedt.

Ik denk dat dit al genoeg redenen zijn om te bewijzen dat het niet makkelijk is voor TorchCraft.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil geen kingdom op Torchcraft. met hacken ben je te sterk, wie moeten de mensen bannen als ze iets verkeerd doen? De adel of de moderators? Kingdom roept te veel vragen op, als je het op Torchcraft doet wordt Torchcraft minder speciaal. Veel servers beginnen Kingdom; de meesten moeten sluiten: De andere halen het op het nippertje. Ook denk ik dat er te veel bans komen op griefen etc.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger, kinders, was er een server met de naam vanilla.

 

Om op deze server te kunnen komen moest men tien euro doneren, dit zou het zogenaamde 'griefen' tegengaan.

Helaas voor de moderatoren en de leden van vanilla was het erg moeilijk; bepaalde mensen griefden elkaar en stolen van soortgenoten.

 

En dit, dit gebeurde allemaal met een whitelist op de server, eveneens met toeganskaartjes van tien euro.

 

Dit, mijn kinders, dit is de reden waarom er geen 'kingdom' op de server moet komen.

 

 

 

 

 

En trouwens, kom eens met iets origineels.

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger, kinders, was er een server met de naam vanilla.

 

Om op deze server te kunnen komen moest men tien euro doneren, dit zou het zogenaamde 'griefen' tegengaan.

Helaas voor de moderatoren en de leden van vanilla was het erg moeilijk; bepaalde mensen griefden elkaar en stolen van soortgenoten.

 

En dit, dit gebeurde allemaal met een whitelist op de server, eveneens met toeganskaartjes van tien euro.

 

Dit, mijn kinders, dit is de reden waarom er geen 'kingdom' op de server moet komen.

 

 

 

 

 

En trouwens, kom eens met iets origineels.

en het geschiedde dat er kingdom kwam en Sven gedwongen werd koning te worden en iedereen zo begon te praten :3 ontopic: kingdom is onnodig en het word sws weinig gespeeld als het er eenmaal is…
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...