Spring naar bijdragen

Game Computer! (Need you help) :O


SNT

Aanbevolen berichten

Heya SNT hier,

 

Ik heb zeg maar een (veel) betere computer nodig, maar ik ben best wel een n00b daar in (in het kiezen van een goeie). En misschien kunnen jullie tips geven/helpen. 

 

Mvg, 

SNT :)

 

 

(btw in de titel moet 'Game Computer! (Need your help) :O' te staan, ik was de 'r' vergeten xD)

bewerkt door SNT
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
  • Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
  • Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
  • Wat denk je allemaal nodig te hebben?
  • Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
  • Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
  • Ga je overklokken?

Heb je zelf al ergens naar gezocht?

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

  • Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
  • Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
  • Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
  • Wat denk je allemaal nodig te hebben?
  • Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
  • Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
  • Ga je overklokken?

Heb je zelf al ergens naar gezocht?

 

1. Game en rederen

2. max 800 euro

3. wut? (ik ga btw van laptop naar computer)

4. Een goeie game computer (die gemakkelijk gta 5 en battlefield hardline kan hebben).

5. Merk maakt mij vrij weinig uit (meestal betaal je meer voor het merk dan voor het product zelf)

6. Niet echt.

7. Denk het niet.

 

En ja ik heb zelf al gezocht.. Maar ik ben dan weer iemand die alles wegklikt als ik er niet uitkom. Ik weet echt niet wat nou goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://tweakers.net/reviews/3930/3/desktop-best-buy-guide-maart-2015-budget-en-basisgamesysteem.html#basisgame

 

Misschien iets voor jou? Vervang de 280 met een 2e handse r9 290 of 280x

Met z'n pc kan je GTA V wel draaien op gemiddeld (op max grapics 1080p) 50-55 fps (met de 290 een stuk hoger!)

http://somerenv.tweakblogs.net/blog/11691/hoe-draait-gta-v-op-de-pc

 

Voor 800 euro kan je echt wel een (budget)gamepc maken.

 

Er zijn meerdere mensen met dezelfde vraag als jou:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/121

 

Tenzij je nog randapparatuur nodig heb dan kom je idd niet ver :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

800 is te weinig en 3000 is het minimale??? Weten jullie wel waar jullie het over hebben?

ik kraan altijd onzin uit. (Heb nog niks gezegd in deze topic.) allen het lijkt me sterk als iedereen hier er verstand van heeft. Ik denk dat ze de info gewoon op internet zoeken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...