Spring naar bijdragen

Timooooooo


HaloBoyzz086

Aanbevolen berichten

Hallo torchcraft.

 

vele van jullie kennen mij waarschijnlijk wel, mijn eerste minecraft naam was TimoBach10 daarna XxADDiiCTxX en nu SoccerKingTimo. je kan mij veel vinden op skyblock mijn beste torchcraft vrienden zijn:

 

MagicCakeGirl

afllay222

mrmvandijk

XxDiamondRickxX

_Patt

_Goldylocks

 

ik speel al bijna 3 jaar minecraft. ik heb 1 jaar een soort burn out gehad van minecraft. ik had het gevoel: wat is dit voor nutteloos kut spel xD. maar na dat jaar ben ik weer fanatiek minecraft gaan spelen. mijn eerste server was torchcraft. toevallig speelde mijn real life vriend er ook op xD (XxDiamondRickxX). de meeste mensen kennen mijn slechte kant helaas :(. ik heb nu wel laten zien dat ik ook gewoon normaal kan zijn en heb daardoor veel meer vrienden :).

 

dit was mijn voorstel bericht.

 

laterzzzzz!!!

 

Timo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey timo, funny hier zoals je kunt zien. Ik heb indd alleen slechte verhalen van je gehoord en je weet dat zelf ook als ik zo lees dat wij alleen je slechte kant kennen. Ik ben benieuwd wie je echt bent ik kijk ernaar uit je weer te zien op skyblock :)
ps. dat ik je niet op mijn island laat is omdat ik een belofte had afgelegd met de vorige is owner en ook met mezelf dus srry daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...