Spring naar bijdragen

Skyblock 7x 100$ #Deel2!!


Egonpersyn7

Aanbevolen berichten

Hallllooooo torchcrafters en welkom bij het 2de deel van

Skyblock 100$ givingway. Er word 2keer 100$ meer uitgegeven dan deel 1

 

Wat je kan winnen:

Maak 7 keer kans op 100$ Op skyblock

Je kan meerdere keren winnen!  Opgelet je kan maar 2Keer winnen want anders wordt dit niet eerlijk!

 

Hoe win je?

Makkelijk ga om kom Vrijdag 1Mei 2015 op torchcraft en volg mijn stream op:

http://www.twitch.tv/egonpersyn  Begin is vanaf 13h in de namiddag (iedereen heeft vrij Dag van arbeid )

Jullie vragen jullie zich waarschijnlijk jullie nu af hoe kan ik dan nou winnen?

Het zit zo:

Als je 10minuten kijkt naar men stream word je toe gevoegd aan een radomizing:

Om de uur/half uur zal ik zo'n randomizing doen maar het zit zo

Hoe langer dat je kijkt dus hoe meer kans dat je hebd want als je maar net 10minuten (1kijker) kijkt en dan

andere kijkers kijken al een half uur (5 kijkers) word degene met de minsten kijk minuten geschrapt dus de 5beste nemen eigenlijk soort van deel maar geen zorgen er bestaat wel een kans dag je kan winnen maar die is dan heel klein !

Dus de bedoeling is dat je van begin de stream kijkt!  :lol:  Maar wacht :

Je kan niet heel de stream mee kijken omdat je weg moet is er nog een simpel manier om toch een beetje

geld te spronkelen

Volg mij gewoon op twitch! Ik weet dat ik geen reclame mag maken maar ik hoop dat jullie dit toch leuk vinden hoeveel je verdient voor 1 follow = 15$ niet heel veel maar toch veel voor een kleine moeite (Je kan maar 1keer followen = dus andere account aanmaken en terug followen / zelfde Minecraftnaamopgeven / Niets / )

 

Dus kom zeker een kijkje Nemen

 

Natuurlijk wordt torchcraft Ook vermeld in de stream :              :wub:      :wub:      :wub: 

          TOT ZO   See You Soon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Hallllooooo torchcrafters en welkom bij het 2de deel van

Skyblock 100$ givingway. Er word 2keer 100$ meer uitgegeven dan deel 1

 

Wat je kan winnen:

Maak 7 keer kans op 100$ Op skyblock

Je kan meerdere keren winnen!  Opgelet je kan maar 2Keer winnen want anders wordt dit niet eerlijk!

 

Hoe win je?

Makkelijk ga om kom Vrijdag 1Mei 2015 op torchcraft en volg mijn stream op:

http://www.twitch.tv/egonpersyn  Begin is vanaf 13h in de namiddag (iedereen heeft vrij Dag van arbeid )

Jullie vragen jullie zich waarschijnlijk jullie nu af hoe kan ik dan nou winnen?

Het zit zo:

Als je 10minuten kijkt naar men stream word je toe gevoegd aan een radomizing:

Om de uur/half uur zal ik zo'n randomizing doen maar het zit zo

Hoe langer dat je kijkt dus hoe meer kans dat je hebd want als je maar net 10minuten (1kijker) kijkt en dan

andere kijkers kijken al een half uur (5 kijkers) word degene met de minsten kijk minuten geschrapt dus de 5beste nemen eigenlijk soort van deel maar geen zorgen er bestaat wel een kans dag je kan winnen maar die is dan heel klein !

Dus de bedoeling is dat je van begin de stream kijkt!  :lol:  Maar wacht :

Je kan niet heel de stream mee kijken omdat je weg moet is er nog een simpel manier om toch een beetje

geld te spronkelen

Volg mij gewoon op twitch! Ik weet dat ik geen reclame mag maken maar ik hoop dat jullie dit toch leuk vinden hoeveel je verdient voor 1 follow = 15$ niet heel veel maar toch veel voor een kleine moeite (Je kan maar 1keer followen = dus andere account aanmaken en terug followen / zelfde Minecraftnaamopgeven / Niets / )

 

Dus kom zeker een kijkje Nemen

 

Natuurlijk wordt torchcraft Ook vermeld in de stream :              :wub:      :wub:      :wub: 

          TOT ZO   See You Soon

 

ja wanneer is da

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...