Spring naar bijdragen

Hoi! Ik ben Trekboer


Trekboer

Aanbevolen berichten

Hey Hoi Torchcrafters,

 

De meeste kennen mij als Helper op Skyblock. Dit doe in nu al bijna 2 maanden met veel plezier! Ook speel ik graag KitPvP en ben ik af en toe te vinden op Prison. 

Mijn TC avontuur begon al twee jaar geleden, ik speelde samen met Woezer en Xoezer PvP (Nu factions). Samen met Gimlipwner en Jimtoeman hebben wij TheChamps opgericht. Maar na een lange tijd hebben wij Factions achter ons gelaten. 

Samen met Xoezer speel ik nu op mijn Island en samen bouwen wij de mooiste dingen. Ook hebben we een shop, die is te vinden bij: /is w Trekboer. Ik hoop je een keer tegen te komen op de server en dan natuurlijk het liefst op Skyblock.

 

-Trekboer

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Trekboer,

 

Ja, ik ken jou al wel een beetje. Toen ik nog actief Skyblock speelde, kwam ik vaak langs op jouw eiland omdat er hartstikke leuke shop op staat. Maar gechat, dat hebben we nog nooit. :P Ik begon wel vaker over je te horen toen je Helper werd, ik hoop dat je je status als Helper leuk vindt!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Samen met Xoezer speel ik nu op mijn Island en samen bouwen wij de mooiste dingen. Ook hebben we een shop, die is te vinden bij: /is w Trekboer. ADVERT  :P

Wij kennen elkaar natuurlijk al "grijnst" met de bezoekjes aan je eiland (wat was dat tof tof tot er en kik varken kwam) natuurlijk ken jeook van je  shop ik koop 99% van wat ik koop bij jouw.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...