Spring naar bijdragen

Wat vinden jullie van Prison?


Everttwix

Wat vinden jullie van Prison?  

18 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van Prison?

    • Leuk
    • Saai
    • Verslavend
    • Af en toe wel geinig, maar niet voor lang.


Aanbevolen berichten

Hey Torchcrafters!

 
Ik heb een vraag voor iedereen. Dit doe ik gewoon uit mezelf. 
Wat vinden jullie eigenlijk van Prison? Hiermee bedoel ik deze server. Hoe Prison is op Torchcraft is.

Laat iets achter als je een leuk idee hebt! :)

Stem op de poll! (Je kan meerdere dingen stemmen bijv. als het leuk en verslavend is!)

 

Groeten Everttwix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het even terug kort gespeeld toen Escape grappig was, maar nu het er tijdelijk niet is is er niks leuks aan Prison en speel ik simpelweg op andere servers Prison.

Je hebt zeker gelijk Pixels_Gamer. Nu Escape er niet meer is is het toch minder leuk voor ons. Voor de andere verschilt het bijna niks, want niemand kon het parkour halen. Maar het parkour is makkelijk-gemiddeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er daar zo'n 40 mensen aan meedoen en je laggt het kapot wordt de moeilijkheidsgraad wel hoger hoor! (Bijna geen fps & je werd er steeds afgeslagen / vermoord).

Ooh ja, die keer. Ik had niet door dat je moest klimmen. :/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat ik OP Prison heb gespeeld op andere servers, vind ik de normale prison uber saai.

De kleine dingetjes mis ik wel. Zoals als je per 64 verkoopt dat je iets meer krijgt. En bijvoorbeeld de bordjes waar je gewoon op klikt en dat dan je spullen worden verkocht. En als je cobblestone kan verkopen zal het ook wel chill zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien aangezien een paar leden, prison niet leuk vinden. Moet Everttwix even een topic maken bij tips. Zodat daar een discussie overkomt. En er eventueel een ticket gemaakt kan worden.

Het probleem is dat geen enkele mod Prison speelt. Alleen Xoezer is heel af en toe online. Er zijn ook geen helpers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...