Spring naar bijdragen

Nog maar een keertje voorstellen


Rambo

Aanbevolen berichten

Hallo beste torchcrafters. Ik ga mezelf nog maar weer eens voorstellen, aangezien ik lang niet meer online ben geweest en ik heel veel nieuwe mensen niet ken. Mijn naam is Robbie, in-game N1cknamed, maar velen van jullie zullen mij kennen van mijn oude naam RAMBOtheKILLER. Ik gebruikte rambo al heel lang niet meer en nu kon ik hem eindelijk veranderen naar mijn actuele nickname. Ik ben inmiddels 15 en een half jaar oud.

Ik heb hiervoor niks anders dan torchcraft gespeeld totdat ik er op een gegeven moment helemaal zat van was. Een poosje terug verveelde ik me en startte ik minecraft weer eens op. Ik zit er inmiddels weer helemaal in. Mijn oude project treetop city is helaas helemaal vernield maar ik ben al met iets nieuws bezig. Dat zie je later nog wel. Ik ben langzaam aan steeds een stukje verder aan het bouwen. Binnenkort open ik een topic en dan zie je wel meer.

Ik speel eigenlijk niks anders dan survival1 en daar ben ik dan ook godlike. Ik ben dol op bouwen en doe dan ook niks anders in minecraft. Ik heb erover nagedacht om op survival2 te beginnen maar om opnieuw te beginnen trok me niet zo aan. Dus bleef ik op survival1. Jammer genoeg zijn veel oude bekenden vertrokken naar survival2 of helemaal gestopt, maar ik heb al nieuwe vrienden gemaakt. En sommige zijn trouw op survival1 gebleven net als ik.

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik verder moet zeggen, deze post is best een rommeltje maar ach. Ik zal wel veel minder online zijn dan vroeger vanwege school, mijn baantje, mijn vriendin etc. Ook speel ik nog steeds veel andere games. Maar af en toe ook lekker minecraft.

Dat was het denk ik wel. Ik ben van plan actief te blijven maar ik kan niks beloven. Dankjewel dat je dit hebt gelezen.

-N1ck

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...