Spring naar bijdragen

IncubatingBob

Aanbevolen berichten

Leuk idee, heb al die oudere spelers al zo lang niet gezien, vind het nog steeds jammer dat al die wat oudere spelers zijn verdwenen.

Ceees moet je ook niet vergeten, die speelt ook al van het begin. Linkforsoad is toch ook al vanaf begin en reuvekamprick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens het gaat hier echt over de eerste maanden op mFok met de kleine stadjes en nog geen protectie systemen. Toen waren de meeste mensen er nog niet.

 

Rick wel inderdaad, Cees speelde toen niet actief volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens het gaat hier echt over de eerste maanden op mFok met de kleine stadjes en nog geen protectie systemen. Toen waren de meeste mensen er nog niet.

 

Rick wel inderdaad, Cees speelde toen niet actief volgens mij.

Ik denk dat iedereen de tijd iets anders bekijkt. Daarom zei ik ook "leuk, er moet alleen dan wel gepland worden en wie rekenen we onder oude leden?"

 

(trouwens nog een paar nutteloze berichten verwijderd.)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

I'm in Lid sinds augustus 2012 met oude account :).

 

EDIT:

 

Hey Pix en Incu

 

Ik heb misschien een leuk idee voor de reunie ik heb namelijk een tal aan screenshots van het stadhuis in het eerste echte spawnstad (Heb vroeger met een vriends account altijd op mfok gespeelt ben druk bezig dus om dit account weer te bemachtigen en de naam weer te vinden :S) Het lijkt me leuk om dit stadhuis na te bouwen met wat moderns erin en ik zou dat ook graag willen doen! Laat een reactie achter wat jullie ervan vinden :)

 

Groeten,

Danny.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

HI allemaal,

 

Helaas waren er minder mensen dan verwacht.

Ondanks dat toch een leuk om mensen als Cross, Reuv, Cees, Backslide, Danger, etc. te spreken

Bedankt voor de leuke tijd en tot de volgende keer!

Ik was niet beschikbaar, anders was ik zeker even langs gekomen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Ik begrijp dat je je 10 berichten wil halen zodat je op de shoutbox kan, maar zou je in ieder geval willen reageren in een actief topic met een leuk bericht. Dit heeft weinig zin :P

Euh nee, daar ging het niet om. Ik wist niet eens dat dat nodig was. Sterkere nog, wat is die shoutbox? En sinds ik al meer als 10 posts heb, waarom zou ik dat nog nodig hebben? Meer om het feit dat ik deze reunie totaal gemist heb. Terwijl ik blijkbaar heel gewild ben, ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh nee, daar ging het niet om. Ik wist niet eens dat dat nodig was. Sterkere nog, wat is die shoutbox? En sinds ik al meer als 10 posts heb, waarom zou ik dat nog nodig hebben? Meer om het feit dat ik deze reunie totaal gemist heb. Terwijl ik blijkbaar heel gewild ben, ofzo.

Gehehehe. @Pixiio

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh nee, daar ging het niet om. Ik wist niet eens dat dat nodig was. Sterkere nog, wat is die shoutbox? En sinds ik al meer als 10 posts heb, waarom zou ik dat nog nodig hebben? Meer om het feit dat ik deze reunie totaal gemist heb. Terwijl ik blijkbaar heel gewild ben, ofzo.

Oh dear, tijd om mezelf weer in jail te stoppen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh dear, tijd om mezelf weer in jail te stoppen!

Werd al stoffig daar idd, huphup aan het werk :P

*Euh, haai*

Hey Sitethief, lang niet gezien

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...