Spring naar bijdragen
BelgiumFury

nieuwe skyblock rank

Aanbevolen berichten

Kylen het is niet jouw rank, meerdere hadden al het idee alleen jij brong het op het forum.

Wie zegt dat jouw ideeën echt gebruik worden in de rank, de rank is van iemand die daarvoor gedoneerd heeft.

Volgens mij is het nu wel duidelijk dat het niet kylenib's idee was. Maar het gaat in deze topic voor ideeën als de rank er eventueel komt, dus zullen we daar mee verder?

niemand weet wat er in komt.

En iedereen wou het maar niemand zet op het forum wie wil het dan❓

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kylenib het idee van een rank was een succes, maar daar was je lang niet de eerste mee.

Over de features die je hebt bedacht, die kan ik zelf ook wel bedenken. Dat is gewoon de lijst van Godlike++ features alleen dan 'beter'.

Had ik ook gedaan met UltraGod op Prison (Ideeën) Sommige had ik zelf bedacht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien deze discussie achterwegen laten? uiteindelijk is het toch pixiio die het doorzet en dus eigenlijk heeft hij het patent erop.

Nu even tot het punt komen.

Wat wil je nog als extra op skyblock? als bijvoorbeeld fly erbij komen word het geen skyblock meer lijkt mij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Ska21

En misschien dat je een tweede eiland kan huren, zodat je bijvoorbeeld een eiland maakt met een shop ed. En 1 met farms.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaaf idee, ik hoop dat de rank ook op Skyblock komt met veel leuke features. Heb al een PaySafeCard klaar liggen :P

Zoals ik al zei, het gaat om tips. Niet om dat ie er komt, dat wordt bepaald door het succes op survival

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites