Spring naar bijdragen

nieuwe skyblock rank


BelgiumFury

Aanbevolen berichten

Age ik begrijp je niet? Deluxe geeft alleen aan dat hij het een tof idee vind en dat hij al een betaald methode klaar heeft liggen voor als de rank uit komt

 

Overigens geeft hij aan dat hij hoopt dat de rank er komt, en ik zie nergens in het post dat dit niet mag, tips zijn altijd welkom maar steun is toch ook goed?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt, alleen als je in deze topic steunt, steun je tips. Dat zeg ik alleen even, maar zullen we weer on-topic (dat lijkt moeilijk deze topic) zullen we ook onze discussie even verwijderen?

Als jij nu eens stopt met telkens commentaar geven op andere mensen zie ik geen problemen. Ik vind je meeste reacties in dit topic zéér onnodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals je al zei, je mag best je mening delen. Alleen als iemand een andere mening heeft en daar wordt weer op gereageerd krijg je een welles nietes spelletje. Ik heb de meeste verwijderd.

Dan nog is het niet nodig dat je op iedereen gaat reageren en commentaar gaat geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan nog is het niet nodig dat je op iedereen gaat reageren en commentaar gaat geven.

precies! alleen jij doet dat toch ook, of niet? we kunnen beter gewoon on-topic we weten wat de ander er van vindt.

On-topic: misschien is het leuk om de rank een paar extra Challenge's te geven, die alleen voor de rank zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat te denken aan deze functies, na het lezen van de UltraGOD functies van Survival en de ideeën hier:
 
-Je krijgt de gele [ultraGod] tag.
-Je krijgt de mogelijkheid om een grotere shop te huren in /warp shops.
-Je kunt het weer voor jezelf aanpassen met /pweather. Leuk voor als je zin hebt in even regen of als je een leuk screenshot wilt aanmaken.
-Met de command /top kom je gelijk op het hoogste blokje boven je staan. Handig als je snel een gebouw op wilt of druk bezig bent met een nieuw gebouw.(alleen op eigen island)
-Je kunt items op blokken laten ''hoveren'', dit noemen we ook wel een showcase. Een showcase is erg handig voor in een shop of in je eigen ruimte om de chesten aan te geven. (let wel op: stop hier geen zeer waardevolle items op en regel: max 20 in één chunk.)
-Je kunt meerdere homes maken op je island.
-Je kunt met de command /lb tool controleren wie allemaal blokken heeft veranderd. Je kunt dus gelijk zien wie je heeft gegriefed of wat uit je chest heeft gepakt.
-Je krijgt de mogelijkheid tot meerdere disguises.
-Je krijgt 15 coins in plaats van 2 als user.
-Je kunt je loop snelheid aanpassen met /walkspeed. Ook hierbij geldt: loop ongeveer 10 keer sneller dan alle andere spelers. Je bent de snelste!
-Je kan op het forum je UltraGod rank aanvragen, hierdoor krijg je een speciale banner onder je naam en wordt je naam ook geel. Dit moet je wel aanvragen via een ticket!
-Je kunt met de command /getpos snel je coordinaten in de chat zien.
-Je kunt mobspawners hakken doormiddel van een silk touch pickaxe. Hak spawners om die je tegen komt en verkoop ze of gebruik ze voor je eigen farm. (limitatie: in de nether kun je geen spawners plaatsen om zo een beacon regen te voorkomen)
-Je kunt met /recipe het recept snel bekijken van een blokje. Handig als je even vergeten bent hoe je ookal weer dat ene blokje moet maken.
-Je kunt eigen gekleurde portals maken om zo snel te teleporteren naar andere gebieden.
-Je krijgt de mogelijkheid een [balance] sign te maken.
-Je krijgt de mogelijkheid jezelf te blussen met /ext.
-Gele naam in tab list.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik zat te denken aan deze functies, na het lezen van de UltraGOD functies van Survival en de ideeën hier:
 
-Je krijgt de gele [ultraGod] tag.
-Je krijgt de mogelijkheid om een grotere shop te huren in /warp shops.
-Je kunt het weer voor jezelf aanpassen met /pweather. Leuk voor als je zin hebt in even regen of als je een leuk screenshot wilt aanmaken.
-Met de command /top kom je gelijk op het hoogste blokje boven je staan. Handig als je snel een gebouw op wilt of druk bezig bent met een nieuw gebouw.(alleen op eigen island)
-Je kunt items op blokken laten ''hoveren'', dit noemen we ook wel een showcase. Een showcase is erg handig voor in een shop of in je eigen ruimte om de chesten aan te geven. (let wel op: stop hier geen zeer waardevolle items op en regel: max 20 in één chunk.)
-Je kunt meerdere homes maken op je island.
-Je kunt met de command /lb tool controleren wie allemaal blokken heeft veranderd. Je kunt dus gelijk zien wie je heeft gegriefed of wat uit je chest heeft gepakt.
-Je krijgt de mogelijkheid tot meerdere disguises.
-Je krijgt 15 coins in plaats van 2 als user.
-Je kunt je loop snelheid aanpassen met /walkspeed. Ook hierbij geldt: loop ongeveer 10 keer sneller dan alle andere spelers. Je bent de snelste!
-Je kan op het forum je UltraGod rank aanvragen, hierdoor krijg je een speciale banner onder je naam en wordt je naam ook geel. Dit moet je wel aanvragen via een ticket!
-Je kunt met de command /getpos snel je coordinaten in de chat zien.
-Je kunt mobspawners hakken doormiddel van een silk touch pickaxe. Hak spawners om die je tegen komt en verkoop ze of gebruik ze voor je eigen farm. (limitatie: in de nether kun je geen spawners plaatsen om zo een beacon regen te voorkomen)
-Je kunt met /recipe het recept snel bekijken van een blokje. Handig als je even vergeten bent hoe je ookal weer dat ene blokje moet maken.
-Je kunt eigen gekleurde portals maken om zo snel te teleporteren naar andere gebieden.
-Je krijgt de mogelijkheid een [balance] sign te maken.
-Je krijgt de mogelijkheid jezelf te blussen met /ext.
-Gele naam in tab list.

 

zijn er spawners in skyblock?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toffe idee maar sommige punten moet je niet doen in skyblock.

 

Punten die je niet moet doen:

-Je kunt met /recipe het recept snel bekijken van een blokje. Handig als je even vergeten bent hoe je ookal weer dat ene blokje moet maken.

-Je kunt mobspawners hakken doormiddel van een silk touch pickaxe. Hak spawners om die je tegen komt en verkoop ze of gebruik ze voor je eigen farm. (limitatie: in de nether kun je geen spawners plaatsen om zo een beacon regen te voorkomen)

-Je kunt je loop snelheid aanpassen met /walkspeed. Ook hierbij geldt: loop ongeveer 10 keer sneller dan alle andere spelers. Je bent de snelste!

-Je kunt met de command /lb tool controleren wie allemaal blokken heeft veranderd. Je kunt dus gelijk zien wie je heeft gegriefed of wat uit je chest heeft gepakt.

-Met de command /top kom je gelijk op het hoogste blokje boven je staan. Handig als je snel een gebouw op wilt of druk bezig bent met een nieuw gebouw.(alleen op eigen island)

 

Voor:

-Je krijgt de mogelijkheid om een grotere shop te huren in /warp shops.

 

Is het misschien leuker om meerdere shops, grotere heeft niet echt zin dat de structuur eruit.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou niet weten waarom die functies niet? Zijn alleen maar extra's. Waar ik mee in kan komen is /top. Verder spawners hakken met pickaxe, zodat je spawners kunt hakken die je in de shop hebt gekocht. Meerdere shops is niet handig, verschillende shops zijn vaak niet bij elkaar en je betaalt dubbel. Het zou leuk zijn grotere shops te huren die alleen te vinden zijn op de begane grond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou niet weten waarom die functies niet? Zijn alleen maar extra's. Waar ik mee in kan komen is /top. Verder spawners hakken met pickaxe, zodat je spawners kunt hakken die je in de shop hebt gekocht. Meerdere shops is niet handig, verschillende shops zijn vaak niet bij elkaar en je betaalt dubbel. Het zou leuk zijn grotere shops te huren die alleen te vinden zijn op de begane grond.

 

Ik snap nu wel wat je bedoeld met spawners hakken, ik dacht dat je bedoeld spawners uit bijvoorbeeld de nether. Dat zou het een stuk minder leuk maken.

 

Ik denk dat sommige van de functies alleen voor moderators moeten blijven zoals kijken wie een blok plaatst. /top heb je eigenlijk al door de functie dat je portals kan plaatsen.

 

Loopsnelheid aanpassen vind ik niet echt iets extra's voor skyblock. Fijn maar ik kan ook speed potion / portal signs gebruiken.

 

En /recipe, het is toch veel leuker om snel ff iets te google hoe je het maakt of zelf te proberen, dan dat alles voorgekauwd word wanneer je /recipe gebruikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je uitleg/mening. Ik ga je uitleggen waarom ik wel voor die punten ben.

Recipe is altijd wel handig, of je het leuker vindt om te googlen is voor Iedereen anders.

Walkspeed zou ik echt graag willen. Zo kan ik met portals naar de verdieping en sneller naar een hoek rennen.

Top zou ik fijn vinden, zodat je snel ergens op kunt komen. Stel je bent een Torch vergeten op je slime farm dan typ je /top en je staat op het dak. Wel zou deze functie er alleen moeten komen voor op je eigen Island.

Spawners hakken in The Nether was ook niet echt mijn bedoeling.

Verder over een andere naam dan Ultragod ben ik ook wel voor! Skylord of Skygod lijkt me een stuk leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je begrijpt wel dat /top niet werkt op je slimefarm? Ik werk met meerdere platforms en dan is /top helemaal boven aan, aangezien je slime farm niet hoger dan y40 is. en je end stone (dat blokje wat je niet kan hakken) al rond de y150 zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...