Spring naar bijdragen

[WIP] [Project] Devil hills.


Rambo

Aanbevolen berichten

Hallo beste torchcrafters. Na lang afwezig zijn was mijn oude project vernield. Dus ben ik een nieuw project begonnen. Dit project is nog lang niet af maar hij wordt al steeds groter. Dit is niet een topic met verhalen en dat soort onzin dit is gewoon om jullie up to date te houden met waar ik mee bezig ben  ;) .

 

CWyFgS0.jpg

De brug naar het dorp.

 

Het project zelf is een groot kasteel met een dorp in de bergen. Het ligt aan de oceaan en het is een vrij groot gebied.

 

-Het kasteel.

Het kasteel is het belangrijkste onderdeel. Deze is geheel naar eigen bouwstijl hoewel ik wel wat inspiratie van internet heb. Maar ik heb geen tutorials gevolgd of iets dergelijks. Dat geld overigens voor alle bouwwerken hier. Op het moment is het kasteel vanbinnen nog helemaal leeg. De torens zijn ook nog niet allemaal af.

 

 

FZtBDzy.jpghet kasteel

 

 

-Het dorp

Het dorpje is nog lang niet af. Er staan nog maar een paar gebouwen. Wel staat er al een muur omheen. Ik heb ook al veel bomen geplant.

 

 

MlHOXX9.jpgde muur van het dorp met het kasteel in de achtergrond. Zoals je ziet is er ook een waterval.

7FJfT0W.jpgOp het moment is dit het enige huis in het dorp. Er staat ook al een manege.

 

 

 

-Overig

Er zijn veel verstopte geheimen in Devil Hills. Uiteindelijk komt er een verhaallijn bij Er zijn ook nog een aantal locaties die ik wil laten zien:

 

 

LVQ7PQy.jpgDe heksentoren. Het oude smalle bergpad maakt het lastig hier te komen. (behalve als je godlike bent zoals ik  ^_^  :P )

HKGOsub.jpgDe levensboom. Moeilijk bereikbaar maar een geweldige vissersplek... en meer. Deze boom gloeit 's nachts. Wetenschappers weten nog steeds niet waarom.

 

 

En dat was even een first look van mijn nieuwe project, zodat jullie weten waar ik mee bezig ben. Natuurlijk komt er later nog veel meer bij.

 

-N1ck

bewerkt door N1cknamed
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker erg gaaf! Kan je de coördinaten in het topic zetten, dan kom ik even kijken!  ^_^

 

 

wow, echt gaaf! en idd wat spagh zegt, de coördinaten zouden fijn zijn.

Coordinated toegevoegd aan het einde. Dank jullie wel  :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...