Spring naar bijdragen

Vaarwel iedereen


funnymen300

Aanbevolen berichten

Hey, funny hier en ik ga van torchcraft weg miss kom ik op 2/05/2015 nog on (vandaag eig) en ik ga weg voor een bepaalde tijd wie weet hoelang ik weg zal zijn ik weet allesiens dat ik alleen nog maar zellden op torch zal komen tenzij het voor onkefloink is natuurlijk dat is een uitzondering voor mij. Voor de rest zal ik niet meer achtief zijn op de server wegens persoonlijk redenene vraag niet welke ik reageer er toch niet op! en ik hoop dat niemand ze verteld zomaar hier alvast bedankt voor het lezen en vaarwel

mvg, funny_men300 (Jonathan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey, funny hier en ik ga van torchcraft weg miss kom ik op 2/05/2015 nog on (vandaag eig) en ik ga weg voor een bepaalde tijd wie weet hoelang ik weg zal zijn ik weet allesiens dat ik alleen nog maar zellden op torch zal komen tenzij het voor onkefloink is natuurlijk dat is een uitzondering voor mij. Voor de rest zal ik niet meer achtief zijn op de server wegens persoonlijk redenene vraag niet welke ik reageer er toch niet op! en ik hoop dat niemand ze verteld zomaar hier alvast bedankt voor het lezen en vaarwel

mvg, funny_men300 (Jonathan)

 

Jammer ik hoop dat je snel weer terug komt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...