Spring naar bijdragen

[Bugg] Itemframes & andere dingen weg


Spaghettisliert3

Aanbevolen berichten

Hi TorchCrafters,

 

sinds iemand vanmorgen heeft ontdekt dat je spullen uit itemframes kunt halen, dieren kan killen en farms kan oogsten is het een groot drama. Het zou goed kunnen dat ook jouw itemframes zijn leeggehaald, waar bijvoorbeeld beacons, witherskulls of andere waardevolle dingen in zaten.

 

Gelukkig voor een aantal mensen zijn Je_suis_Marnix en ik ook itemframes gaan leeghalen. Niet als doel zo veel mogelijk beacons te scoren, maar om de spullen van mensen te beschermen die offline waren rond deze tijd.

 

Wij hebben itemframes met waardevolle spullen leeggehaald en hebben deze spullen in aparte chesten gedaan met de naam erop. Hieronder staat een lijst met namen waarvan wij (op dit moment) itemframes van hebben leeggehaald:

 

  • Hidde2304
  • Ruiswijk
  • Mervin
  • faljean
  • josken_15
  • Masterb72
  • sveniboy410
  • SickLittlePuppet
  • Build_it_now
  • fvanp
  • Motorhom
  • alexcool12321
  • stino014
  • Tubos
  • Jeroen123
  • NiceBear83
  • Bl00dyFAIL
  • LucasQykie
  • finball11
  • Angry_Flan
  • ...

 

Deze lijst kan natuurlijk nog groter worden. Edit: Bugg is opgelost, de lijst wordt niet meer groter.

 

Zie jij jouw naam hier bij staan? Stuur dan even een berichtje / mailtje naar Je_suis_Marnix of naar mij.

 

Wij hebben helaas geen andere spullen kunnen redden. We konden geen paarden in chesten stoppen of villagers vervoeren. Het is natuurlijk wel jammer als er dingen weg (of dood) zijn.

 

Hopelijk stond jouw naam in deze lijst. Als hij er niet in stond zijn jouw items waarschijnlijk weggehaald door iemand anders.

 

Vind jij ook een shop met waardevolle spullen? Wees zo vriendelijk ze aan ons te geven zodat wij ze later terug kunnen geven aan de echte eigenaar.

 

Groetjes,

 

Je_suis_Marnix & ik

  • Leuk 11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...