Spring naar bijdragen

Verboden plotme's (Dingen dat je niet op je plotme mag bouwen)


xLonyxPonyx

Aanbevolen berichten

Heeyy allemaal,

 

Op Creative worden er vaak plotme's gemaakt met dingen die er niet op mogen

Voorbeeld:

Een mannelijke geslacht deel maken.

Lagg machines, etc.

 

Ik (MagicCakeGril) en Vince (VincevD) starten deze forum om iedereen te informeren over dat iedereen welkom is om van dat soort plotme's een screenshot te maken (f2 of als je het hebt verandert) 

 

We willen ook hier mee bereiken dat Creative voor iedereen een leuke Gamemode blijft. Het zou ook altijd fijn zijn om de regels altijd door te lezen, ( )

 

Groetjes Kristel (MagicCakeGirl) en Vince (VincevD)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit topic erg overbodig, want je geeft niet alle voorbeelden en iedereen kan de regels lezen op de site, en dat weet zowat iedereen. En het ticket systeem is voor dat soort dingen, want als iemand zo'n overtreding heeft gedaan, kan hij zien wie hem heeft aangegeven. En dat is voor de reporter niet echt prettig. Dus ik vind dat dit topic een slotje kan krijgen of gewoon helemaal weg gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik vind dit topic eigenlijk wel een goed idee. Dan is dit gewoon een topic waar alle plots die verwijderd moeten worden - en waarvan de eigenaars verbannen moeten worden - aangegeven kunnen worden. Dit kan natuurlijk ook via een ticket, maar ik vermoed dat het wel overzichtelijker, makkelijker en sneller gaat via dit topic. :P

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmmm... kweet niet zeker of de staff elke dag/2 dagen hiernaar wilt kijken. het mooie is wel dat er iemand kan zijn die de posts in deze topic in een ticket wilt zetten. anders scrollen die mods er maar doorheen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

 

1 minuut geleden zei Laurens_Games (Block):

Ik vind het wel een goed idee, maar eigenlijk moet je het gewoon in een ticket zetten. Dan weet je ook zeker dat hij beantwoordt wordt! :rolleyes:

Omg het lijkt eerder probeert je berichten te boosten man.
Aub ga niet allemaal oude dingen weer openen en dan zo nutteloze reactie plaatsen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Laurens_Games (Block):

Bemoei je er niet mee joh. Zijn mijn zaken! 

Waarom mag ik mijn mening niet geven? Nederland is een vrij land.
Oh en trouwens ik irriteer me er gewoon enorm aan omdat dit al zowat de 5de oude topic is waarop je weer zo nutteloze reactie zet. ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Combo_O:

Waarom mag ik mijn mening niet geven? Nederland is een vrij land.
Oh en trouwens ik irriteer me er gewoon enorm aan omdat dit al zowat de 5de oude topic is waarop je weer zo nutteloze reactie zet. ;) 

Ach, jij bent ook zo..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Laurens_Games (Block):

Ach, jij bent ook zo..

Hoe bedoel je?
Ik open niet topics die niet meer gaande zijn.
Jij daarin tegen wel.
Aub staff sluit dit topic maar.


 

bewerkt door Combo_O
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Xoezer locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...