Spring naar bijdragen

[Back] Ik stel me voor!


Anoniem255

Aanbevolen berichten

Gallo,

 

Een aantal mensen herkennen me vast nog wel ik ben KingDannyOne aka Danny. Ben momenteel 15 jaartjes oud en speelde eerder al een hele tijd TorchCraft ik was eerst banned maar ben weer terug.

 

Geschiedenis:

 

Ik begon eind 2012 op TC als een simpel User had nog geen spullen tot dat ik in mijn voormalige homeregio kwam /visit ravine1 hier kocht ik voor 30$ een shopje met wat stuff erin als snel raakte ik bevriend met m_visser en hadden we een winkelketen. Op een gegeven moment kwam SvenDutch om de hoek kijken met een vraag of iemand met hem een creative plot wou beginnen en dat was ik :). Een lange vriendschap was het tot dat.... Ik kreeg een ban en ben zowat 2 jaar niet meer online gekomen, nu ik weer terug ben ga ik verder waar ik gebleven was de oude stad iReckleZ opstarten en het Twin Tower project weer terug proberen te krijgen zoals het was voor ik banned was. Ik hoor graag wie me hier weer mee wilt helpen  :D natuurlijk op survival1. (Heb nog claimblocks nodig :P)

 

Nieuw:

 

Waarschijnlijk ken ik velen van jullie niet maar ik zal jullie snel ontmoeten in-game.

 

Bedankt voor het lezen en hoop je nog eens in-game te zien ;)

 

Groeten,

Danny.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wb ik dacht dat het niet de bedoeling was dat jij geunbanned zou worden, maar blijkbaar dus wel… ( mij ken je wrschijnlijk niet ik ben sijoja en begon met spelen een à twee maanden voor jou ban…) maar in iedergeval leuk je weer terug te zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wb ik dacht dat het niet de bedoeling was dat jij geunbanned zou worden, maar blijkbaar dus wel… ( mij ken je wrschijnlijk niet ik ben sijoja en begon met spelen een à twee maanden voor jou ban…) maar in iedergeval leuk je weer terug te zien!

 

Nou ik ken jou ergens nog wel jij was die gozer die altijd banners wou en die unban ja was volkomen onverwacht :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...