Spring naar bijdragen

Hoe vol is jou desktop!?!


Anoniem255

Aanbevolen berichten

Mijn bureaublad is zó rommelig en onoverzichtelijk, dat ik geen screenshot durfde te maken. :P Ook zit het er verschrikkelijk uit omdat het een Windows XP is. Toch heb ik even te pictogrammen geteld en kwam op 131 uit. Dit bestaat uit:

  • 37 afbeeldingen
  • 33 documenten
  • Drie browsers
  • De standaard applicaties, zoals 'Deze computer'. In totaal drie.
  • Download(-troep), 37 stuks
  • Negen games e.d.
  • Negen muziek- en filmbestanden

Toen bedacht ik me dat ik ook een slotbar had, daar staan er 17 in. In totaal dus 148.

 

(Op mijn laptop staan er trouwens drie.)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@AppleBel heb jij nog XP :o?

 

Ja, en altijd begint er iemand over wanneer ik het vertel. :P 'Het wordt niet meer ondersteund, hè?' heb ik al tig keer gehoord, maar gelukkig neem ik deze zomervakantie (met advies van (ict-)mensen, ik heb er niet erg veel verstand van) een Windows 7. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een heel domme vraag, maar wat is Windows 9 dan? :P

 

(Of wordt deze heel gemeen overgeslagen :()

Volgensmij zijn ze lui. Ideetje dat jij windows 9 gaat maken met een heerlijkke spaghetti kook recept op de voorpagina? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@AppleBel wacht dan gewoon op Windows 10... anders zit je over een paar jaar weer met hetzelfde probleem.

@Cees hier ben ik het totaal niet mee eens snap niet waarom er zoveel mensen zijn die klagen over Windows 8 het werkt hoe het moet werken snel en stabiel. Ik mis het hele startmenu niet je moet er gewoon aan wennen (Geen haat voor de rest op je Cees gewoon mijn mening ;))

@Freedom klopt :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@AppleBel wacht dan gewoon op Windows 10... anders zit je over een paar jaar weer met hetzelfde probleem.

@Cees hier ben ik het totaal niet mee eens snap niet waarom er zoveel mensen zijn die klagen over Windows 8 het werkt hoe het moet werken snel en stabiel. Ik mis het hele startmenu niet je moet er gewoon aan wennen (Geen haat voor de rest op je Cees gewoon mijn mening ;))

@Freedom klopt :P

Windows 8 is gewoon iets voor tablets. Durf met zekerheid te zeggen dat bijna niemand die "blokken" gebeuren gebruikt op pc. Dat is ook de reden dat ze zoveel mogelijk van windows 7 in windows 10 hebben terug gehaald.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Windows 8 is gewoon iets voor tablets. Durf met zekerheid te zeggen dat bijna niemand die "blokken" gebeuren gebruikt op pc. Dat is ook de reden dat ze zoveel mogelijk van windows 7 in windows 10 hebben terug gehaald.

Ik wilde inderdaad hetzelfde zeggen, die tiles werken niet echt intuïtief met een muis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die vraagt waarom ze Windows 9 niet maken, hier het antwoord.

 

Windows 95 en 98 beginnen met een 9. Daarom hebben ze gekozen om Windows 9 over te slaan.

 

En wat betreft Windows 8: Update naar Windows 8.1, stel in de opstart procedure in dat je opstart naar bureaublad en installeer Classic Shell. Tadaa; daar heb je je Windows 7/10 uiterlijk weer :P.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Voor iedereen die vraagt waarom ze Windows 9 niet maken, hier het antwoord.

 

Windows 95 en 98 beginnen met een 9. Daarom hebben ze gekozen om Windows 9 over te slaan.

 

En wat betreft Windows 8: Update naar Windows 8.1, stel in de opstart procedure in dat je opstart naar bureaublad en installeer Classic Shell. Tadaa; daar heb je je Windows 7/10 uiterlijk weer :P.

windows 9 was deels gemaakt in windows 8 stijl maar volgens de meesten was die zo slecht en begonnen ze maar met 10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen aan AppleBel (STRIKT VERBODEN VOOR HATERS!): Eigenlijk snap ik totaal niet waarom mensen zo negatief zijn over XP, het wordt niet meer ondersteund (voor de normale burgers) maar wel voor overheidsinstanties! Zonder windows XP zou je dus geen ID hebben waardoor je dus bijvoorbeeld niet kunt reizen! :P

En ook: Windows 8 is snel, maar redelijk onhandig in gebruik, zeker als je bij XP of 7 (die ik ook gebruik) bent begonnen. Wel een slimme keuze om voor 7 te gaan hoar Apple ;p En ook: je hebt echt geen onhandig nieuw OS nodig als de oude ook nog wordt ondersteund. Mijn windows 7 werkt ook prima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...