Spring naar bijdragen

Vote


BelgiumFury

Aanbevolen berichten

Hey iedereen ik heb een idee in een ticket over nieuw vote systeem en ik moest het hier posten dus ik doe dit

 

 

 

Dag pixiio.

Ik heb een idee voor top voter.
Zoals je zelf al aangaf voten er weinig mensen.
Dus mischien kan je een nieuw systeem zetten want nu gaan de mensen er van uit als ze 1 keer niet voten kunnen ze niet in de top staan.

Ze hebben gelijk in hun gedachtengang maar het klopt niet maar michien kan je het als volgt doen.

Je geeft een aantal voorbeeld 50 vote's en iedereen die 50 vote's heeft maakt kans op de prijs het is natuurlijk maar een voorstel en 50 kan ook een ander getal worden.


m.v.g. kylenib
 
Pixiio

02 mei 2015 - 20:32

Ho Kylian,

Je mag hier gerust een topic over maken zodat andere hier over kunnen mee stemmen.


Heb je al gevote vandaag!? Zo niet klik dan hier! Bedankt.
Is je ticket opgelost? Een reactie/bedankje is dan niet nodig, hij zal automatisch sluiten binnen 5 dagen.
Rate this response:   star_off.png star_off.png star_off.png star_off.png star_off.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is toch prima zo?

 

Ik vind van niet. Nu maken maar 8 mensen kans om een beloning te krijgen voor het velen voten, omdat ze toevallig een keer eerder gevote hadden dan de rest. Dit terwijl andere net zoveel moeite doen met voten maar die maken geen kans. Dus ze maken het aantrekkelijk voor die 8 personen wat je hiermee een stuk meer van kan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je vote ook gewoon voor de server zelf. Niet alleen voor de prijzen. Dus als je 1x vergeet te voten en je vote daarna niet meer, steunt je alleen server niet meer. Maar vote je dus alleen voor je eigen voordeel.

dat is waar maar veel mensen doen het voor de prijze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...