Spring naar bijdragen

De raarste opmerkingen!


Spaghettisliert3

Aanbevolen berichten

Hi TorchCrafters!

 

 

Sommigen van jullie kennen het misschien nog wel, sommigen niet. Er is van dit spel ooit al een topic geweest, maar die is al zo oud dat hij gesloten is. Het leek me leuk om dit spel weer terug te halen :)

 

Link naar oude forum: 

 

------

 

Hoe werkt het?

 

Je ziet zo nu en dan de raarste woorden, zinnen of uitspraken langskomen in de chat. Plaats de meeste leuke / opmerkelijke / vage / random opmerkingen van personen in dit topic, samen met de naam van degene die dat zei.

 

Best makkelijk, toch?

 

Voorbeeld

 

Om het nog duidelijker te maken, is dit een voorbeeld van hoe het eruit kan zien. Dit zei ik per ongeluk gister in de chat:

 

'Ongeveer precies genoeg'

 

-Spaghettisliert3

 

Zie jij nou ook zoiets voorbijkomen? Plaats het in dit topic!

 

Let op: Het is niet de bedoeling dat mensen hier mee belachelijk worden gemaakt.

 

Let's begin!  ^_^

 

 

Ps. Het is leuk om een screenshot te maken van de tekst, of zelf de context erbij te zetten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk topic! Het zal niet zo moeilijk zijn om tussen mijn screens te zoeken, ik heb er heel veel en daarvan is zeker 20% met een 'rare opmerking'. Maar uit mijn hoofd ken ik er geen. :P

 

Ik kon er geen vinden zonder drie uur lang te zoeken, of zonder dat iemand belachelijk wordt gemaakt dus ik plaats wel een gesprekje van Leonarda en van mij.

 

L: "<3"

A: ":D"

A: "We kunnen open! <3" (we hadden het over onze shop op survival2)

L: ":D"

L: "Nee"

A: "Wacht"

L: "Wacht"

L: "Twins"

A: "Twins!"

L: "xD"

A: "xD"

A: "<3"

L: "<3"

 

-xLeonarda9 en AppleBel

bewerkt door AppleBel
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk topic! Het zal niet zo moeilijk zijn om tussen mijn screen te zoeken, ik heb er heel veel en daarvan is zeker 20% met een 'rare opmerking'. Maar uit mijn hoofd ken ik er geen. :P

 

Ik kon er geen vinden zonder drie uur lang te zoeken, of zonder dat iemand belachelijk wordt gemaakt dus ik plaats wel een gesprekje van Leonarda en van mij.

 

L: "<3"

A: ":D"

A: "We kunnen open! <3" (we hadden het over onze shop op survival2)

L: ":D"

L: "Nee"

A: "Wacht"

L: "Wacht"

L: "Twins"

A: "Twins!"

L: "xD"

A: "xD"

A: "<3"

L: "<3"

 

-xLeonarda9 en AppleBel

*Snik* Beste gesprek ever <3

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon er geen vinden zonder drie uur lang te zoeken, of zonder dat iemand belachelijk wordt gemaakt.

 

Belachelijk gemaakt worden bedoel ik meer in de zin dat mensen diegene echt gaan pesten met zoiets. Belachelijk op een leuke manier, zijn juist de leukste reacties je hier kan plaatsen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belachelijk gemaakt worden bedoel ik meer in de zin dat mensen diegene echt gaan pesten met zoiets. Belachelijk op een leuke manier, zijn juist de leukste reacties je hier kan plaatsen :)

 

Of dan werd erin gescholden, en dat wil ik natuurlijk niet op het forum zetten. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Ik zweer het spaghettizliert3 ik zweer het op de wereld!'

 

-jjgamer12345

 

(Ik gaf hem wat eten omdat hij bijna doodging en opeens had hij baked potato in zijn hand terwijl ik hem wat cooked fish gaf. Ik vroeg 'Hoe kom je aan die baked potatoes'. Toen zei hij dat. 

 

Uiteindelijk bleek dat Sick die in zijn inventory had gedaan :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De volgende opmerking heb ik helaas geen screenshot van, alleen ik weet hem als de dag van gister. De aanleiding was een lid uit de Faction die wou skypen, ik zei hem dat als PoesLink het goed vond het van mij moest. Hij wende zich tot Poeslink en vroeg het nog een keer. Poeslink reageerde als volgd: "Je kunt moeilijk met ons skypen, aangezien wij altijd online zijn" 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Lol deze van applebel xD de eerste keer dat ik haar dit zag doen lol ^^

 

 

Ik wil niet rottig overkomen, maar zou je deze post willen verwijderen? Ik bedoel maar...

 

 

Of dan werd erin gescholden, en dat wil ik natuurlijk niet op het forum zetten. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...