Spring naar bijdragen

De Torchlympische spelen Juni 2015!


CasBrother

Aanbevolen berichten

Er staan vanaf nu 2 donatieplaatsen bij /warp torchlympisch voor de dropparty na het laatste onderdeel.

 

Er staat er 1 bij de warp plaats, en 1 bij de spleefarena.

 

Iedereen die doneert, hartstikke bedankt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste spelers,

 

A.s. weekend is natuurlijk het boat event en The Hardcore Games. Mij lijkt het niet handig om deze op dezelfde tijd te doen. Is het misschien een idee om alles op te schuiven? (Dus volgende week boat en die week daarna mobarena?)

Ik hoor het graag van jullie.

 

Groeten,

FireApple

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

AANPASSING DATA (alweer)

 

In het weekend van volgende week zullen beide  events plaatsvinden! 

Zaterdag 27 juni doen we de boat race en zondag 28 juni gaan we de MobArena in!

 

Dit blijven de data en zullen ook niet aangepast worden!

 

Vergeet ook niet te doneren voor de drop party! Bij /warp Torchlympisch meteen rechts of bij de spleef arena, bedankt!

 

Groeten,

FireApple

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Torchcrafters,

 

Het is bijna vakantie, voor mij een drukke periode, mijn broer is geslaagd en daarom heb ik zaterdag een feestje. Boat race is verplaatst en de Mobarena komt er aan met de Grand Finale, ik zal je er even helemaal over bij praten.

 

Tijden van de Events

Ik zal het maar meteen zeggen, morgenavond (23 juni) is de boat race! Huh wat?! Ja morgen is het! Ik zal even uitleggen waarom.

Dus mijn broer is geslaagd en zaterdag heb ik een feestje daarvoor, dus ik kan a.s. zaterdag niet! Mobarena zal gewoon a.s. zondag middag gebeuren.

 

Boat Race

Ik zal even het wat meer duidelijk maken. Morgen om 19:00 (7 uur) gaan we de boat race doen. Ik zal de prijzen bekend maken en de regels vertellen.

De prijzen

Voor de 1e plek heb ik weer een beacon! En natuurlijk ook weer geld; 250$

De 2e plek mag de 32 diamonds in ontvangst nemen! Zijn geld prijs is 150$

En de 3e plek krijgt 3 stacks enchanting bottles en 100$

 

De regels

Zoals altijd zijn er weer een hoop regels:

  • Geen /fly
  • Geen /dis
  • Niet boos zijn als je verliest, houdt het gezellig
  • Niet op de pressure plates spammen van meloen, andere willen ook wat.

Het gaat hetzelfde in zijn werking als bij spleef, er gaan 2 mensen tegen elkaar, degene die wint, gaat door.

 

MobArena

Ik zal alvast een klein beetje verklappen over de Mobarena! Het grote event waarin de mooiste prijzen zijn te winnen! Ik zal alvast de prijzen opschrijven, maar nog niet voor de 1e plek, dat doe ik zondag.

De 2e plaats mag een ores prijs in ontvangst nemen! Deze bestaat uit: 16 emeralds, 1 stack dia, 2 stacks gold, 2 stacks lapis, 2 stacks redstone en 2 stacks iron! (Geschatte waarde = 627,5$!) en nog eens 500$!

De 3e plaats krijgt een sponge (Waarde ongeveer 200/250$) en 250$!

 

De 1e plaats blijft nog even geheim! Ik kan wel vertellen dat het een leuke prijs is ;)

 

Dropparty

Niet te vergeten! De dropparty na de mobarena! We hebben nog veel donaties nodig! Ipv het vuurwerk gaan we naar de spleef arena om daar een grote dropparty te houden! Ska heeft al wat guardian spul gedoneerd (Prismarine shards en crystrals). Wil je wat voor ons doneren? Graag! Ga naar /warp torchlympisch meteen rechts of naast de spleef arena, bedankt!

 

Morgen dus om 19:00 gaan we de boat race doen, ben jij het beste in de racen?! Doe dan mee!

Ik hoop jullie daar allemaal te zien.

 

Groeten,

FireApple

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...